Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – ایرنا – مدیرکل برنامه و بودجه استان قزوین گفت: همه 331 مصوبه سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قزوین محقق شده است.

ابوالفضل یاری شامگاه یکشنبه به مناسبت سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار صرف شده برای اجرای مصوبات این سفر 2 هزار و 95 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مصوبات سفر معظم له به قزوین دارای 2 بعد است که یکی در قالب طرح های عمرانی و زیرساختی و پروژه های اجرایی تعریف می شود و دیگری به مضامین و الزامات اختصاص دارد، اظهار داشت: در بخش نخست همه مصوبات اجرایی و محقق شده اند.
مدیرکل برنامه و بودجه استان قزوین گفت: در جریان این سفر پرخیر و برکت برخی طرح ها نیز به عنوان مطالبات مطرح و اجرای مطالعات آن در دستور کار قرار گرفت که از جمله آنها احداث سدهای نهب و بالاخانلو و احیای دشت قزوین و انتقال آب از سد طالقان به قزوین بود که همگی انجام شده و در دست اجرا قرار دارند.
یاری اضافه کرد: از بین مطالعات مصوب تنها مطالعه انتقال الموت رود و شاهرود به قزوین که به چهار استان دیگر نیز مربوط می شود هنوز بلاتکلیف مانده و انجام نشده است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار خود با اقشار و گروه های مختلف مردم قزوین در این سفر رهنمودها و تاکیداتی داشتند که این موارد در قالب یک کتاب به نام ' جمع آوری و منتشر شده است،اظهار داشت: مطالب درج شده این کتاب که حاوی فرمایشات رهبری در سفر به قزوین است به عنوان مضامین و الزامات راهبردی مدیران استان در اجرای طرح ها و برنامه ها و تدوین برنامه ها و چشم اندازها به شمار می رود.
وی اظهار داشت: ایجاد شهرک تحقیقاتی و تاکید بر احیای دشت قزوین از جمله موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب در این دیدارها مطرح و آنها را عنوان کردند که این موضوعات در قابل مضامین و الزامات راهبردی مدیریت استان قزوین آورده شده است.
یاری همچنین در خصوص احیای دولتخانه صفوی که یکی از موضوعات مطرح در سفر معظم له به قزوین بود، اظهار داشت: اعتبار و تعهدی که جزو مصوبات سفر رهبری در خصوص این پروژه و ویژه آزادسازی بخشی از این فضا بود تامین و تخصیص یافت و سایر اقدامات باقی مانده مربوط به دستگاه های اجرایی مختلف است.
مدیرکل برنامه و بودجه قزوین با بیان اینکه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به استان جزو اسناد بالادستی مدیریت استان محسوب می شود، اظهار داشت: این منویات و فرمایشات نقشه راه توسعه و اعتلای قزوین در همه ابعاد به شمار می رود و همه مدیران وظیفه دارند تا آنها را مورد توجه جدی قرار دهند.
24 آذر ماه سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قزوین در سال 82 است.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مصوبات سفر رهبری به قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته