Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:34:58 GMT

انتقاد اکبر خداوردی از باشگاه شهروند اراک

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۲۰۳

انتقاد اکبر خداوردی از باشگاه شهروند اراک

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک از بی‌توجهی مسئولان باشگاه شهروند اراک انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، اکبر خداوردی سرمربی تیم والیبال شهروند اراک پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران در مورد بازی امروز گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما باید بگویم که خود من به شخصه تمرکزی روی تیم ندارم چه برسد به بازیکنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مصاحبه دوستان میبینم‌که هر کدام یا مشکل بومی بودن دارند، یا مشکل بی برنامگی دارند، یا مشکل مالی دارند و یا هر مشکل دیگری اما، من در تیم شهروند اراک همه این‌مشکلات را با هم دارم که باعث می‌شود تمرکزی روی تیم نداشته باشم. صدای ما هم به جایی نمیرسد و امروز هم آخرین بازی خود در نیم فصل را انجام دادیم‌ که فکر می‌کنم می‌توانستیم در ست سوم به برتری برسیم اما من هیچ تمرکزی روی تیم ندارم و حرف خاصی هم در مورد این تیم ندارم چون حرف‌هایم کاری را از پیش نبرد.

او افزود: تمرینات تیم را تعطیل کرده‌ام و هیچ برنامه‌ای هم برای نیم فصل دوم نداریم. مسئولان استان قول‌هایی را می‌دهند اما عملی نمی‌شود، بازیکنان زحمت می‌کشند اما یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. تنها مشکل ما مسائلی نیست و از این به بعد هم‌ من هیچ تمرکزی روی شهروند اراک ندارم. برنامه پول می‌خواهد و کسی به تیم ما پول تزریق نمی‌کند. وقتی کسی به این تیم نگاه نمی‌کند چرا باید بی دلیل تمرکز داشت.

سرمربی تیم شهروند اراک با بیان اینکه تیم شهروند اراک هیچ صاحبی ندارد، توضیح داد: من به قدری در تیم مشکل دارم که تمرکزی روی مسائل داوری هم‌ ندارم. کسانی به این‌مسائل توجه‌ می‌کنند که باشگاه و تیم خوبی دارند اما تیم ما اصلا مورد توجه نیست. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا به امروز زحمت کشیده‌اند اما از این به بعد به زندگی عادی خودمان ادامه می‌دهیم‌ چون وقتی مسئولان توجه نمی‌کنند چرا باید خودم را اذیت کنم.

او در پایان گفت: تیم ما تا به امروز عملکرد خوبی داشت و ‌در محل خوبی از جدول قرار داریم اما الان تنها برای بقا می‌جنگیم. اگر مسئولان توجه کنند سعی میکنم بهتر هم شویم اما در غیر این صورت نمی‌توان ‌کاری کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم والیبال شهروند اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه اعتماد در گزارشی به موسسه خیریه میعاد مهرمهدوی که متعلق به امیرحسین رائفی‌پور، بردار علی‌اکبر رائفی‌پور است، پرداخته است.

در ادامه قسمتی از این گزارش را می‌خوانید؛

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند. شاید این همان خطی باشد برای ناامن کردن و ارعاب افرادی که قصد دارند این موسسه و مدیر آن را به چالش بکشند، پی گرفته می‌شود.او خود را داعیه‌دار شفافیت می‌داند و از همین‌رو پیش از انتخابات اخیر مجلس، اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد! رائفی‌پور همچنین درباره محل درآمدش برای خرج زندگی نوشته «۶۰۰ میلیون تومان پول نزد یکی از دوستانم (آهنگری) دارم که هر ماه سود آن را محاسبه کرده و پرداخت می‌کند.» البته او حدود ۷ سال پیش گفته بود که خرج زندگی‌اش را از یک «مغازه عطاری» در «محله‌ای پایین شهر تهران یا خارج از تهران» کسب می‌کند؛ رائفی‌پور در توضیحات بیشتر گفته بود که «من سرمایه‌گذاری کرده‌ام و یکی از دوستانم آنجا کار می‌کند.» او هرگز توضیح نداده که موسسه مصاف با این حجم از فعالیت و واحدهایی که ذیل موسسه تشکیل شده، بودجه برای گرداندن موسسه را از کجا می‌آورد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899233

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • عکس| تیپ خاص سپیده خداوردی و الیکا عبدالرزاقی در چین
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد