Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این اواخر وضعیت مصدومان پرسپولیس برای ما تبدیل به کابوس می‌شد و فقط آرامش برانکو بود که به ما آرامش می‌داد.

 میثم علیپور در حاشیه تمرین امروز یکشنبه سرخپوشان درباره وضعیت پزشکی پرسپولیس در نیم فصل اول، به مطالب جالبی اشاره کرد و اظهار داشت: برای بازیکنان، کادر فنی و ما در کادر پزشکی خیلی سخت گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی خودمان موافق بازی کردن بچه‌ها نبودیم ولی آنها با علم به شرایطی که داشتند به میدان رفتند. همه خیلی زحمت کشیدند تا این دوره را پشت سر بگذاریم. خود بچه‌ها تا کادر پزشکی و ماساژورها و بدنساز خیلی تلاش کردیم تا تعداد بیشتری از بچه‌ها برای بازی‌ها آماده باشند.

وی ادامه داد: در مواجهه با آسیب‌دیدگی‌ها فقط با تجهیزات، امکانات و علم نمی‌شود مشکل را حل کرد. گاهی فقط به زمان نیاز دارید و هیچیک از آن موارد جبران کمبود زمان را نمی‌کند. زمانی که بدن به ترمیم خودش نیاز دارد تا یک مقداری می‌توان کاهش داد. علاوه بر آن، زمان مورد نیاز برای ریکاوری، تقویت و اقدام‌های اصلاحی را هم باید در نظر گرفت.

علیپور تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم در این مدت، خدا کمک کرد تا با مصدومیت‌های شدیدتری روبرو نشویم. این آخری‌ها که همه چیز مثل کابوس پیش می‌رفت. ما هر لحظه  منتظر بودیم یکی از بچه‌ها دیگر نتواند ادامه دهد. مثلا مورد بشار را واقعا نمی‌شد کاری کرد. از طرفی دست برانکو خالی بود و او خودش همکاری کرد تا بازی کند.

فیزیوتراپیست سرخپوشان در ادامه عنوان کرد: گاهی که می‌خواستیم پیش برانکو برویم و بگوییم بچه‌ها مشکل دارند، خجالت می‌کشیدیم. سرمان پائین بود. کاری هم نمی‌شد کرد ولی نمی‌توانستیم در چشم او نگاه کنیم و بگوییم در کنار تمام بازیکنانی که ندارد، یک تعداد دیگر هم احتمالا غایب خواهند بود. در نهایت موارد را یکی پس از دیگری مطرح می‌کردیم و او می‌گفت: “Ok Good” و به کار خودش ادامه می‌داد. آرامش خودش را حفظ و آن را به ما هم منتقل می‌کرد.

میثم علیپور خاطرنشان کرد: از مارکو هم باید خیلی تشکر کنیم. همکاری نزدیک فیزیوتراپ و بدنسازی خیلی مهم است. در طول دوران فعالیتم گاهی این مساله وجود داشته است و گاهی نه ولی این همکاری بین ما خیلی عالی پیش رفت. بدنساز تیم همه جا همراه و هم پای ما بود و این مساله اهمیت زیادی دارد تا بازیکن پس از مصدومیت زودتر بهبود یابد و جلوی تکرار آسیب دیدگی هم گرفته شود.

فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس درباره وضعیت محمد انصاری و حسین ماهینی هم گفت: هر دو بازیکن قربانی شرایط کمبود بازیکن شدند. محمد انصاری یک سال و نیم بود با توجه به شرایط رباط صلیبی که داشت، بازی می‌کرد. آن آسیب نیاز به جراحی نداشت ولی به خاطر فشاری که وارد شد، در نهایت با پارگی کامل و جراحی روبرو گردید. حسین ماهینی هم درد زانوی مخالف داشت و به خاطر فشاری که روی این پا آورد، آسیب دید. درباره او انتظار داریم از ابتدای فروردین تمرینات کاملی با تیم داشته باشد ولی محمد انصاری که دیرتر جراحی کرد، از اردیبهشت ماه به جریان کامل تمرینات بر می‌گردد.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز عملیات پاسخ ایران به اسرائیل | اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم | گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد ... | ویدئو
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!