Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@07:28:28 GMT

محمدحسین میثاقی با «ستاره ساز» به شبکه سه می آید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۲۳۲

محمدحسین میثاقی با «ستاره ساز» به شبکه سه می آید

محمدحسین میثاقی ، مجری و گزارشگر فوتبال که به واسطه حضور در برنامه ۹۰ و آیتم های متفاوتی که تهیه می کرد به شهرت رسید، مجری برنامه « ستاره ساز» شبکه سه شده است،این برنامه به شناسائی استعدادهای برتر فوتبال در مناطق دورافتاده می پردازد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان،‌ محمدحسین میثاقی که اجرای برنامه ای با عنوان« ستاره ساز» را بر عهده گرفته است قرار است به زودی با این برنامه روی آنتن شبکه سه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

محمدحسین میثاقی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال است،‌ او گزارشگر برنامه ۹۰، مجری برنامه های فوتبال برتر و فوتبال ۱۲۰ بوده است. میثاقیان ابتدا به واسطه حضور و گزارشگری در برنامه ۹۰ دیده شد. او که خود استعداد برتری در حوزه گزارشگری و پرداختن به حاشیه های فوتبال بود و روزی توسط فردوسی پور وارد این عرصه شد تا دیده شود امروز قرار است خود اجرای مسابقه ای را بر عهده بگیرد که به کشف استعدادهای برتر در حوزه فوتبال در مناطبق محروم بپردازد.

 

 

 

 

بنابراین گزارش طبق اعلام معاونت سیما «ستاره ساز» قرار است با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال ایران مانند مهدی مهدوی کیا، فیروز کریمی، خداداد عزیزی و...  به زودی  با تهیه کنندگی جواد فرحانی و اجرای محمد حسین میثاقی از شبکه سه روی آنتن برود.



به گزارش شبستان این نخستین بار است که تلنت شوئی در رابطه با شناسائی استعدادهای فوتبال ساخته شده و قرار است از تلویزیون پخش شود. ساخت تلنت شوهای مختلف در تلویزیون مدتی است باب شده است.



طبق اخبار منتشر شده ظاهرا چهره ها با حضور در مناطق دورافتاده و روستاها، قرار است به شناسائی استعدادهای تازه در حوزه فوتبال بپردازند.



 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بیرجند ایران خراسان جنوبي تجلیل از پژوهشگران آران و بیدگل خبرگزاری شبستان هرمزگان شهرستان آران و بیدگل نماز جمعه استعدادهای فوتبال ستاره های فوتبال برنامه ستاره ساز شبکه سه مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی متعلق به شبکه سه است. ۶۹.۲ درصد از مردم ایران، مخاطب رسانه ملی هستند و شبکه سه سیما نیز با ۴۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون شد.

به گزارش ایسپا، در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ۶۹.۲ درصد از ایرانیان، برنامه‌های رسانه ملی را تماشا می‌کنند و بعد از شبکه سه شبکه آی‌فیلم با ۳۵.۲ و شبکه یک با ۲۱ درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی شامل مردان آهنین، محفل، شب‌خوش، فوتبال‌برتر، پانتولیگ، معرکه و ماه من متعلق به شبکه سه سیما است.

دیگر خبرها

  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک