Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه مراسم ترحیم ایرج دانایی فرد درباره جدایی دو بازیکن خارجی آبی پوشان گفت: همه تیم‌ها بازیکنی که جذب می‌کنند، داخلی و خارجی هستند. در باشگاه‌های بزرگ دنیا نیز این اتفاق رخ می‌دهد و بازیکنان برخی اوقات نمی‌توانند به تیم خود کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تدبیر باشگاه که از قبل پیش بینی شده بود، توانستیم بی آنکه پروند‌ای برای باشگاه به جا گذاشته شود، این موضوع را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال از حریف خود پول بیشتری از اسپانسر گرفته است، افزود: از اسپانسر سوال کنید، اما تا آنجایی که من می‌دانم، نه.

فتحی در واکنش به صحبت‌هایی که علیه رحمتی مطرح می‌شود، بیان کرد: رحمتی جز بزرگان فوتبال ایران و کاپیتان تیم ما است. از رحمتی حمایت می‌کنیم و همه بازیکنان ملی پوش و جوانان باید از او حمایت کنند، زیرا او برای فوتبال ایران الگو است.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن ملی پوشی در لیست شفر حضور دارد، گفت: من هنوز لیست آقای شفر را ندیدم.

وی در ادامه درباره احتمال جدایی حسینی از استقلال، بیان کرد: من با آقای حسینی صحبت نکردم، اما بازیکن باید بداند که برای بازی کردن در زمین باید تلاش کند و هر کسی تلاش کند، با نظر سرمربی به زمین خواهد رفت.

فتحی در پایان درباره وضعیت مذاکرات با جپاروف گفت: با سرور جپاروف به توافق نرسیدیم و هر زمان به توافق دست پیدا کنیم، اعلام خواهیم کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سال گذشته ورودی پرونده‌های مراجع قضایی استان در موضوع تصادفات، بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای طرح طرح پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده، ارباب رجوع‌ها در دو هزار و ۲۳۷ مورد بدون تشکیل پرونده، به سمت بیمه‌ها ارجاع شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، دیه خود را بدون آنکه پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکل دهند، دریافت کردند. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: میانگین زمان ارجاع شکوائیه در محاکم استان کاهش ۵۶ درصدی داشته ودر نتیجه اقدامات انجام شده میانگین زمان ارجاع دادخواست ۲۱ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری