Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین عصر یک شنبه با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که معاونین راهداری، فنی و نظارت و حمل و نقل این اداره کل و روسای انجمن های صنفی رانندگان وشرکت های بخش حمل کالا و مسافر نیز حضور داشتند افشین پیرنون گزاررشی از اقدامات صورت گرفته در بخش حمل و نقل کالا، مسافر و راهداری ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: از امروز بعنوان اولین  استان در سطح کشور طرح «تن - کیلومتر» در استان قزوین اجرایی شده است که این موضوع از خواسته های مهم رانندگان بخش حمل و نقل کالا در سالیان گذشته بوده است.

پیرنون در خصوص راهداری زمستانی استان اظهارداشت: از آغاز سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرارگرفته و با خرید ۸ دستگاه کامیون مجهز به نمک پاش مکانیزه، تعداد ۱۰ دستگاه خودروی سواری لوکس و کمک دار و ۴ دستگاه گریدر توانسته ایم تجهیزات لجستیک خود را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۶ راهدارخانه استان و بهره گیری از ۳۰۰ نفر از پرسنل راهداری استان در قالب ۳۰ اکیپ، عملیات راهداری زمستانی انجام می شود.

بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نقش رانندگان در جابجایی کالا و مسافر از خدمت ارزشمند این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 4486949

منبع: مهر

کلیدواژه: ترانزیت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت

علیرضا اسدی گفت: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدی عنوان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآورشد: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی امسال  در استان قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل