Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - در روزی که چلسی از سد برایتون گذشت، توپچی‌های لندن در خانه ساوتهمپتون تن به شکست دادند. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در ادامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17 امروز (یکشنبه) دو دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی در خانه برایتون به برتری 2 بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون که در این بازی علیرضا جهانبخش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در دقایق 17 و 33 دروازه‌اش به ترتیب توسط پدرو و ادن اِزار باز شد و در ادامه گل دقیقه 66 سولی مارس تنها از سنگینی شکست برای برایتون کاست.

آرسنال هم در بازی همزمان در خانه ساوتهمپتون تن به شکست 3 بر 2 داد. دنی اینگس (20 و 44) و چارلی اوستین (85) برای ساوتهمپتون گلزنی کردند و شاگردان اونای امری هم توسط هنریک مخیتاریان (28 و 53) به گل رسیدند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

همچنین در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر، از ساعت 19:30 امشب، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای منچستریونایتد است.

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!