Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@20:22:24 GMT

متداول‌ترین و بدترین رمزعبور‌های سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۵۲۱

متداول‌ترین و بدترین رمزعبور‌های سال ۲۰۱۸

گاهی اوقات به دلیل سادگی رمز‌های عبور، هر کسی می‌تواند با حدس زدن، به حساب‌های شخصی افراد وارد شده و از آن استفاده کند.

براساس گزارش «نیواطلس»، در فهرست متداول‌ترین رمزعبور‌های سال ۲۰۱۸، افراد زیادی از کلمه «password» برای رمز عبورشان استفاده کردند.

به مدت ۸ سال شرکت نرم‌افزاری مدیریت رمز عبور «SplashData» لیست سالیانه‌ای از متداول‌ترین و بدترین رمز عبور‌های سال تهیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لیست با بررسی تمام رمز‌های عبور فاش شده، جمع‌آوری می‌شود. لیست سال جاری نیز با جمع‌آوری بیش از ۵ میلیون رمز عبور تهیه شده است.

طبق این گزارش، دو رمز عبور مشهور «۱۲۳۴۵۶» و «password» از سال گذشته باقی مانده و مواردی از جمله «sunshine»، «princess» و «Charlie» نیز امسال به لیست اضافه شده است.

براساس برآورد‌های انجام شده، حدود ۱۰ درصد این افراد از ۲۵ رمز این لیست استفاده می‌کردند بنابراین برای دسترسی به حساب‌های کاربری‌شان نیازی به هکر‌های حرفه‌ای نیست.

بررسی‌های دقیق‌تر درباره ۱۰۰ رمز عبور متداول نشان می‌دهد که اغلب افراد از الگو‌های مشابهی بر روی صفحه کیبورد برای انتخاب رمز عبورشان استفاده می‌کنند.

در اینجا با این ۲۵ رمز عبور آشنا شوید.

۱. ۱۲۳۴۵۶،
۲. password
۳. ۱۲۳۴۵۶۷۸۹،
۴. ۱۲۳۴۵۶۷۸،
۵. ۱۲۳۴۵،
۶. ۱۱۱۱۱۱،
۷. ۱۲۳۴۵۶۷،
۸. sunshine
۹. qwerty
۱۰. iloveyou
۱۱. princess
۱۲. admin
۱۳. welcome
۱۴. ۶۶۶۶۶۶،
۱۵. abc۱۲۳،
۱۶. football
۱۷. ۱۲۳۱۲۳،
۱۸. monkey
۱۹. ۶۵۴۳۲۱،
۲۰. @#$%^&*
۲۱. charlie
۲۲. aa۱۲۳۴۵۶،
۲۳. donald
۲۴. password۱،
۲۵. qwerty۱۲۳

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری رمز ورود پسورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی

عملکرد پیولی در دربی سنتی شهر میلان برای اخراج او کافی است!

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. استفانو پیولی بازهم ناکام بزرگ دربی میلان بود.

به نقل از اوپتا؛ پیولی در 15 دربی دلامادونینا به عنوان سرمربی میلان مقابل اینتر قرار گرفته که حاصل آن 10 شکست، 2 تساوی و 3 برد بوده است. پیولی دو بار هم به عنوان سرمربی اینتر در دربی میلان حاضر بوده که هر دو مورد مساوی شده است. (مجموعاً 17 حضور در دربی؛ 10 شکست، 4 تساوی و 3 برد) پیولی اولین سرمربی تاریخ دربی دلامادونینا است که 10 باخت را در این دیدار سنتی تجربه می کند.

گفتنی است میلان هر 6 دربی اخیر مقابل اینتر را با شکست سپری کرده است. (مجموعاً با نتیجه 14-2) چنین روند ضعیفی برای آنها در تاریخ دربی دلامادونینا بی سابقه است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد