Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری ماسال به ایرنا حاکیست؛ محمد جواد عامر در جلسه کارگروه پسماند شهرستان با اشاره به اهمیت پروژه حفاظتی گردشگری زیستگاه مرال در ییلاق تولی نساء اظهار داشت: با توجه به اینکه این پروژه علاوه بر اهمیت زیست محیطی به لحاظ گردشگری نیز می تواند موجب توسعه شهرستان شود، در کمیته برنامه ریزی سال جاری 300 میلیون تومان برای این پروژه اختصاص داده شد که امیدواریم اداره کل محیط زیست نیز با توجه ویژه به این پروژه، آن را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اجرای پروژه پاکسازی ییلاقات را یکی دیگر از پروژه های ارزشمند زیست محیطی شهرستان دانست و افزود: با پایان اتمام قرارداد پیمانکار این پروژه با توجه به دغدغه های زیست محیطی این پیمانکار این طرح بدون دریافت عوارض کماکان تا امروز ادامه داشته است.
فرماندار ماسال در ادامه به طرح پالایش آلودگی­های دو رودخانه خالکایی و مرغک اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح منابع آلودگی دو رودخانه شناسایی شده اند و اخطار لازم جهت جلوگیری از آلودگی این دو رودخانه داده شده است.
همچنین فرماندار ماسال و مدیر کل محیط زیست گیلان از روند اجرای پروژه حفاظتی گردشگری زیستگاه مرال بازدید کردند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استفاده از ظرفیت پالایش روابط عمومی زباله محیط زیست منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری طرح‌های اقتصادی و زیست محیطی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه حفظ باغ‌های قصردشت ابتدا به آب نیاز دارد، اظهار داشت: آبیاری باغ‌های قصردشت غرقابی است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان منابع آب ویژه باغ‌های قصردشت را تامین کرد، افزود: ساختمان‌های بلندمرتبه در جوار باغ‌ها موجب وسوسه باغداران شده است. عمر طرح باغ‌های قصردشت 10 سال بوده و باید پس از آن بازنگری می‌شده، اما در 24 سال گذشته این مهم انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان باغ‌ها را علمی‌تر اداره کرد، گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییرات جمعیتی در کلانشهر شیراز و حتی تغییرات اقلیمی، باید باغ‌های قصردشت بازنگری اقتصادی و زیست محیطی شوند.

پاک‌فطرت از رسانه‌ها خواست که در دور دوم انتخابات مجلس، مردم را تشویق به حضور کنند تا نماینده با قدرت بالاتری به مجلس راه یابد.

وی معتقد است که اخذ بودجه بیشتر با چانه‌زنی بیشتر همراست و بیش از 50 درصد لابی یک نماینده هم به میزان رأی وی بستگی دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی، گفت: بیشترین ضرر با افزایش تورم، ابتدا متوجه خود دولت است، چرا که ه رچه اجناس گرانتر شود، تورم هم بالاتر می‌رود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه دولت باید روی یک سری نیاز‌های جامعه یارانه اختصاص دهد، عنوان کرد: امروز آموزش، درمان و مسکن حداقل 50 درصد زندگی را پوشش می‌دهد. وقتی دخل و خرج با هم همخوانی نداشته باشد بهره‌وری کاهش می‌یابد و رشد اقتصادی مدنظر حاصل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز بخشی از مسائل جامعه، جامعه‌شناسی است، لذا باید اقتصاددانان بیایند و نظر بدهند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • توجه به آبخیزداری و آبخوانداری در راستای حفظ محیط‌زیست و رونق کشاورزی
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد