Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت سه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی با اعتبار حدود چهار هزار میلیارد تومان به زودی توسط بخش خصوصی و دولتی در استان آغاز می‌شود. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمدعلی موهبتی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی علل جذب و جذب نشدن اسناد خزانه در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: بزودی عملیات ساخت سه بیمارستان 540 تخت‌خوابی با اعتبار حدود چهار هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی در این استان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ساخت این سه بیمارستان در سیستان و بلوچستان سبب ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی این استان می‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌هایی که بیشترین میزان اسناد خزانه را جذب کرده باشند اعتبارات بیشتری به آنان تعلق می‌گیرد. 15 دی ماه آخرین مهلت استفاده از اسناد خزانه توسط دستگاه‌های دولتی است بنابراین ضرورت دارد مدیران، اسناد خزانه بیشتری را تا موعد مقرر جذب کنند.

موهبتی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که بتوانند اسناد خزانه بیشتری جذب کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.  مدیران دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان تمام تلاش خودشان را انجام دهند تا بتوانند اسناد خزانه را به طور صد درصد جذب کنند تا این اعتبارات از استان برگشت نکند. مدیران برای جذب اسناد خزانه معطل ذی حساب آن اداره یا سازمان نباشند بلکه خودشان دست به کار شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 85 درصداعتبارات این استان ملی است و از این ظرفیت باید نهایت استفاده را در جذب اعتبارات بیشتر برد.

وی بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان در جذب اسناد خزانه نباید در دقایق 90 به تکاپو بیفتند بلکه از مدت ها قبل برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی کنند.

موهبتی با اشاره به لزوم هم افزایی در میان دستگاههای مختلف اجرایی سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌هایی که می‌توانند به صورت مشترک کاری را انجام دهند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که کارهای مشترکی را انجام می دهند هماهنگی و هم افزایی در میان آنان بسیار حائز اهمیت است.

خراسان جنوبی| بیش از 9 میلیارد تومان به احداث بیمارستان قاین اختصاص یافتمرکزی| احداث بیمارستان 220 تختی مطالبه مردم ساوه استهلال احمر: بحث واگذاری بیمارستان ایرانیان دوبی مطرح نیست

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز بر تلاش مسئولین برای جذب اوراق اسناد خزانه تاکید کرد.

مالکی همچنین در این جلسه میزان جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط دستگاه های اجرایی استان را گزارش داد و از مسئولان خواست تا زمینه جذب اسناد خزانه را فراهم کنند.

وی 15 دی ماه را  آخرین مهلت استفاده از اسناد خزانه است که ضرورت دارد مسئولان به این امر توجه ویژه ای داشته باشند تا اسناد خزانه بیشتری را جذب کنند.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از وضعیت جذب اعتبارات دستگاه‌های زیرمجموعه خود و مشکلات موجود در رابطه با جذب اسناد را ارائه کردند.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد

کمالی مدیر کل امو عشایری سیستان و بلوچستان گفت: عشایر سیستان عمدتاً برون کوچ هستند و به مراتع ییلاقی در استان خراسان جنوبی و بخشی نیز به مناطق داخل استان در شهرستان‌های زاهدان، خاش، میرجاوه و ایرانشهر کوچ می‌کنند. شیرزادکمالی اظهار داشت: با توجه به عدم بارندگی کافی و فقر مراتع در بخش سیستان و به دلیل بحران خشکسالی، عشایر کوچ خود را زودتر از موعد مقرر آغاز کرده اند. مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان ادامه داد: عشایر کوچنده چهارماه از سال را در مناطق ییلاقی به سر می‌برند و دوباره به مناطق قشلاقی خود در حوزه سیستان بازمی گردند. وی ابراز کرد: طی این مدت خدمات رسانی به عشایر کوچنده از قبیل آبرسانی سیار انسان و دام، تامین و توزیع نهاده دامی مورد نیاز و ارزاق رسانی به عشایر کوچنده توسط امور عشایر استان صورت می‌گیرد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ بهاره عشایر سیستان
  • گرامیداشت ثبت ملی سیاه دوزی و مهارت ساخت لعبتک، درمنطقه سیستان
  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال