Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز جلایی بعدازظهر یکشنبه در نشست یوم‌الله ۹دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد با اشاره به آیات قرآن کریم درباره فتنه، گفت: فتنه سال ۸۸ تقابل عینی و مواجهه با انقلاب اسلامی بود و فتنه‌گران ثابت کردند که به انقلاب اسلامی وفادار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز جلایی با بیان اینکه برخی گمان می کنند که بزرگداشت یوم‌الله ۹دی نقطه مقابل وحدت است، افزود: عده‌ای به بهانه آشتی ملی به دنبال تطهیر چهره فتنه‌گران هستند.

جلایی با اشاره به اینکه برخی اسم شیطان بزرگ را به کدخدا تغییر داده تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند، تصریح کرد: براساس آموزه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مقاومت در برابر استکبار جهانی رمز پیروزی است.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ به دنبال کامل‌ کردن پازل نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، گفت: برخی با بی‌توجهی به مواضع شفاف رهبر معظم انقلاب اسلامی و حساسیت ایشان نسبت به فتنه به بهانه ایجاد وحدت به کمک دشمنان نظام آمده‌اند.

جلایی افزود: مقاومت و آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان نظام است.

رئیس سابق بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی باطل‌السحر فتنه‌های سامری صفتان، دشمنان نظام و مردم ایران بود، اظهارکرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌انگیزان و حامیان فتنه باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، افزود: کسانی که دم از آشتی ملی می‌زنند برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی جبهه تشکیل داده‌ اند. نمایندگان مجلس باید زبان گویای مردم باشند و با وحدت رویه در یوم‌الله ۹ دی و بزرگداشت این روز بزرگ، عرصه را برای فتنه‌گران تنگ کنند.

اختلاف سلیقه بین جریان‌ انقلابی و ارزشی سبب جولان فتنه‌گران می شود

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ یک توطئه انگلیسی، آمریکایی، اسرائیلی بود، گفت: تصور اینکه فتنه به پایان رسیده و یا دیگر اتفاق نخواهد افتاد، تصوری ساده‌اندیشانه است.

حسن خسته‌بند با اشاره به اینکه فتنه هر بار خطرناک‌تر از گذشته تکرار می‌شود، افزود: حضور مردم در یوم‌الله ۹ دی حضوری عاشورایی و آگاهانه بود.

خسته‌بند با تشریح دسته‌بندی‌های سیاسی مجلس دهم، تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌های شفافی در رابطه با فتنه ندارند لذا در تصمیم‌گیری‌ها، اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی شخصیت‌ها برای ایجاد وفاق و وحدت، اظهارکرد: اختلاف سلیقه بین جریان‌ انقلابی و ارزشی سبب جولان فتنه‌گران می شود.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از فرصت یوم‌الله ۹ دی برای تقویت و ایجاد وحدت بین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: فعالان سیاسی و پیشتازان حماسه ۹ دی نقش خود را در تبیین فتنه ۸۸ برای نسل جوان ایفا کنند.

خسته‌بند با بیان اینکه فتنه‌گران و حامیان آنان به‌دنبال به فراموشی کردن حماسه ۹ دی هستند، تصریح کرد: به رغم حساسیت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع فتنه، متاسفانه برخی از فتنه‌گران با نفوذ در بدنه دولت اهداف براندازانه فتنه گذشته را دنبال می‌کنند.

کد خبر 4486931

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟

سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس درباره «چالش تحمیلی حجاب و تندروی جماعت پرهزینه» در یادداشتی نوشت: تندروها به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری معظم افتد.

بخشی از یادداشت سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس که در سایت انتخاب منتشر شده، به شرح زیر است:

پس از انتشار تصاویری آزاردهنده از اعمالی غیرقانونی در مواجهه با بانوان هنجارشکن و قانون شکن، توییتی غیر رسمی اما واضح از نظر رهبر معظم انقلاب منتشر که پس از آن حملات ناجوانمردانه جماعتی تندرو به عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بهانه‌ای شد تا چند خط بنویسم.

فکر می‌کنم میان همه مسلمین و مؤمنین جمهوری اسلامی اجماع وجود داشته باشد که حفظ حجاب واجب است. بعد از سخنان مقام معظم رهبری و تأکید ایشان در خصوص حفظ حجاب که آن را واجب شرعی و سیاسی دانستند، این حکم برای همه مردم و مسئولین لازم الاجرا و لازم الاتباع است.

در سال‌های اخیر جماعت پر سر و صدا و پرهزینه(تندروها)، اتفاقات بدی را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زده‌اند و تصویر نیروهای مومن و انقلابی را در بین عموم مردم خراب کرده‌اند و در بزنگاه‌های مهم با عناوین مختلف، تندروی‌های خود را به اوج می‌رسانند و تلاش می‌کنند هر اقدامی خلاف نظر خود را آنقدر پرهزینه کنند که یا به انجام نرسد یا با حداکثر هزینه انجام شود، در مقوله چالش تحمیلی حجاب هم رفتار آن‌ها طوری است که در زمین همان افرادی که برنامه ریزی نموده و نقشه کشیده‌اند بازی می‌کنند و به دنبال این هستند که کار را به پشت بلندگو بکشانند و تا قبل از پشت بلندگو نظرات حضرت آقا را برای خود طبقه بندی می‌کنند که ارشادی است یا مولوی و بعد تصمیم می‌گیرند که تبعیت کنند یا از کنارش عبور کنند.

این گفتمان شنیدن از لبان مبارک و پشت بلند گو و فاصله گذاشتن بین شخص رهبر انقلاب با دفتر رهبری از همان مواردی است که پایه گذارش جریان انحرافی و به منظور بالا بردن هزینه اجرای منویات ایشان و کُند کردن ابزارهای مختلف رهبری برای اداره کشور بود، حالا هم در این آزمون ولایت پذیری که لازمه قبولی در آن ترجیح امر ولی با وجود ناخشنودی فردی و تفاوت نظر شخصی با نظر ایشان است، آن‌ها را مردود کرده است.

حالا هم این تندرو ها به دنبال آن هستند که ابتدا هزینه کارهای بی قاعده بر دوش رهبری معظم افتد و یا ایشان هزینه‌ی عقب نشینی از مواضع انقلابی که از موضع عقلانیت انقلابی بیان شده را پرداخت نمایند.

ضمن اینکه همه این‌ها توسط گروهی در حال انجام است که خود در عرصه اجرا نه کارنامه‌ای دارند و نه ایده‌ای برای تبلیغ حجاب و عفاف و رویه آن‌ها همیشه ایراد گیری و در مقام شاکی و متوقع ظاهر شدن بوده و ایده‌های آن‌ها عموما سلبی بوده تا ایجابی و اجرائی!

بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و انتظاری که در جامعه برای انتقام شکل گرفت تا شهادت شهدای عزیز دیگر، شهید فخری زاده و شهید سید رضی تا شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه، دوگانه انتقام/صبراستراتژیک شکل گرفت و جمعی از جبهه انقلاب آنقدر فضا را تنگ نمودند که حتی شاهد تعریض‌هایی به نهادهای انقلابی و حتی بزرگان نظام بودیم، اما باید نظام به یک آمادگی و طراحی همه جانبه و یک وحدت در مردم و مسئولین می‌رسید تا بتواند یک عملیات گسترده را شکل دهد.

در بحث حجاب هم شرایط مشابه وضعیت فوق را دارد، نظام به طور ناخواسته در مقابل یک اتفاق ناخوشایند فرهنگی و شرعی قرار گرفته که دشمن سال‌ها برای آن طراحی انجام داده و تا جایی جلو رفته که توانست فتنه‌ای همچون حوادث پائیز ۱۴۰۱ را رقم بزند، مومنین و نیروهای دلسوز و انقلابی از وضعیت موجود ناراحت و دلخورند، حتما باید کاری کرد که ضمن ایجاد وحدت بیشترین همگرایی را در جامعه ایجاد کند در مقابل دست دشمن هم از هرگونه دست درازی به روان جامعه و مردم کوتاه باشد، پس به نظر ولی مسلمین احترام بگذاریم، اجازه دهیم مسئولان اقدامات برنامه ریزی شده و با قاعده‌ای را طراحی و اجرا نمایند و باور کنیم اگر با همدلی و به دور از احساسات و فشارهای بیرونی و برنامه ریزی انجام شود، همچون وعده صادق هم دشمن را ناامید و هم مردم انقلابی، علما، مومنین و خانواده شهدا و ایثارگران خوشحال خواهند شد.

دیگر خبرها

  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند