Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:52:11 GMT

برنامه 90 روزه برای بازگشت کاپیتان ماهینی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۶۰۵

حسین ماهینی با ادعای برانکو ایوانکوویچ قادر است در ابتدای سال 98 به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگردد و در روزهای پایانی سرخپوشان را همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان دوم پرسپولیس که در دیدار هفته هشتم دچار مصدومیت شد و با توجه به پارگی رباط تحت عمل جراحی قرار گرفت، تمرینات فشرده خود را با انگیزه بالایی دنبال می‌کند تا در روزهای پایانی فصل موفق به بازگشت به جمع هم‌تیمی‌هایش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماهینی که برنامه ریزی ویژه‌ای برای پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت رباط صلیبی پشت سر می‌گذارد، این روزها فاز جدید تمرینات خود را زیر نظر مارکو، بدنساز این تیم استارت زده است تا به آمادگی لازم نزدیک‌تر شود.

 


با توجه به ادعای برانکو ایوانکوویچ و امیدوار کادرپزشکی برای بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان پیش از پایان فصل، او برنامه 90 روزه زمستانی خود را زیر نظر بدنساز تیم آغاز کرده و امیدوار است خیلی زود به شرایط ایده آل بازگشت به جمع هم‌تیمی‌هایش دست یابد.


ماهینی که در بازگشت به پرسپولیس بازی‌های پرفشاری را پشت سر گذاشت و با توجه به نیاز تیم تغییرات پست زیادی را دنبال کرد، در ادامه دچار مصدومیت رباط صلیبی شده بود و اکنون روند درمان خود را دنبال می‌کند.

حسین ماهینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین ماهینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس