Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@09:15:22 GMT

نوار شکست‌ناپذیری توپچی‌ها پاره شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۶۴۷

به گزارش وانانیوز،  توپچی‌های لندن در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار مقابل ساوتهمپتون با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند.

شاگردان امری در شرایطی که ۲۲ بازی بود طعم شکست را نچشیده بودند سرانجام بدست شاگردان هاسن هوتل پس از ۳ ماه باختند.

آرسنال پیش از این مقابل تیم‌های من‌سیتی و چلسی در این فصل در لیگ برتر مغلوب شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت WWE: گونتر نباید در رسلمنیا به سمی زین ببازد

یک پیشکسوت WWE اعتقاد دارد که تحت هیچ شرایطی نباید سمی زین در مسابقه پیش‌ رو مقابل گونتر به برتری برسد.

در حالیکه سمی زین در گذشته‌ای نه چندان دور یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های کمپانی در نظر گرفته می‌شد، امروزه از شدت این محبوبیت به شدت کاسته شده و در مقابل گونتر به عنوان قهرمانی شایسته برای کمربند بین قاره‌ای به لطف مهارت‌های عملکردی بالا داخل رینگ و همچنین استوری‌لاین‌های مناسب‌اش احترام تمام هوادران را به دست آورده است. بنابراین به اعتقاد وینس روسو شکست خوردن گونتر به دست سمی زین در بزرگترین رویداد سالیانه کشتی کچ دنیا دور از منطق خواهد بود.

طرفداری | وینس روسو در مصاحبه با Sportskeeda با بیان اینکه این دیدار باید با اضافه شدن چد گیبل به شکل 3 نفره برگزار شود، معتقد بود که حتی خیانت گیبل به سمی زین نیز ایده بدی به نظر نمی‌رسد.

اول از هر چیز معتقدم که این بازی باید 3 نفره شود. باید اینکار را میکردند و مطمئنم می‌توانستند برای انجام آن به ایده‌ای برسند. اینطور که به نظر می‌رسد از آنجایی که چد شناختی بیشتری از گونتر دارد، می‌خواهد سمی زین را در این مدت تمرین دهد. اگر به من بود خیانت گیبل به سمی زین را در نظر می‌گرفتم. متاسفم ولی سمی زین نمی‌تواند کسی باشد که گونتر را شکست بدهد. با توجه به تمام تلاش و زمانی که روی گونتر سرمایه گذاری شده و رکوردی که به دست آورده، سمی زین نباید کسی باشد که این فرد را شکست بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • پیشکسوت WWE: گونتر نباید در رسلمنیا به سمی زین ببازد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال