Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@13:55:21 GMT

سریال موسی (ع) کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۶۵۳

صراط:

در نشست صمیمانه رئیس سازمان صدا و سیما با تهیه کننده و کارگردان سریال الف وی‍ژه حضرت موسی(ع) فاز پیش تولید این مجموعه آغاز شد.
به گزارش ایرنا ، در این نشست که در محل حوزه ریاست سازمان صدا وسیما برگزار شد علی عسکری با تاکید بر اینکه سریال حضرت موسی (ع) یکی از جذابترین و تأثیرگذارترین مجموعه های نمایشی تلویزیون خواهد بود ، گفت: این سریال منشأ تولید و هدایت دیگر سریال های تلویزیونی به لحاظ طراز و محتوا محسوب می شود و ظرفیت های عظیمی را از جهات مختلف به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی میرباقری، معاون سیما، حسین کرمی رئیس مرکز سیما فیلم،‌ سید احمد میرعلایی تهیه کننده و جمال شورجه کارگردان سریال حضرت موسی (ع) نیز در این نشست حضور داشتند.
براساس اعلام سیما فیلم ،در ادامه این نشست تولید این سریال الف ویژه به امضاء رسید و همچنین گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مرحله صفر پرو‍ژه و برآورد تولید، به رئیس سازمان صداو سیما ارائه شد.
در این گزارش به نهایی شدن نگارش 44 قسمت از این سریال 52 قسمتی اشاره شد که توسط حجت الاسلام سعید بهمن پور با ساختاری جذاب و قوی نوشته شده است.
همچنین تیم تولید گزارشی از بازبینی لوکیشن های تاریخی ارائه و طرح توسعه شهرک سینمایی دفاع مقدس (لوکیشن سریال حضرت یوسف (ع)) برای بازسازی بخش هایی از مصر باستان توضیح داده شد.
به این ترتیب بعد از سال ها تولید سریال های الف ویژه تاریخی در تلویزیون از سرگرفته و به فاصله 20 روز دومین پروژه عظیم تاریخی تلویزیون ایران کلید خورد.
سوم آذر ماه بود که قرار داد سریال حضرت سلمان فارسی امضا و این سریال نیز وارد فاز پیش تولید شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرهنگی معارف سینما تئاتر تلویزیون سایر حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «استودیو هشت» درباره ساخت سریال در تلویزیون به محمدحسین امیدی مجری برنامه بیان کرد: شرایط کاری و اینکه به پول نیاز داشتم باعث شد به تلویزیون بروم. سریال «روزگار قریب» را به خاطر پول ساختم چون مدتی هر فیلمی می ساختم با مشکل اکران مواجه می شد.

وی با اشاره به اکران نشدن برخی از آثارش عنوان کرد: این من را با نزول خوارها دچار مشکل کرده بود. پولی از نزول خوارها می گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند.

عیاری با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌هایش را هم برای حل مسایل مالی ساخته است، بیان کرد: سر «ویلای ساحلی» هم پول نداشتم و در این فیلم شریک هم داشتم.

این کارگردان درباره سریال «۸۷ متر» که قرار بود از پلتفرم ها پخش شود، توضیح داد: خود ما هم نسبت به این سریال سردرگم بودیم اما احتمالا ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تکلیف مشخص و از تلویزیون پخش می‌شود. این سریال از شبکه یک روی آنتن می رود.

سال گذشته مهدی نقویان رییس سیمافیلم اعلام کرد که سریال «۸۷ متر» قرار است در یکی از پلتفرم ها به پخش برسد اما در این مدت هیچ خبری از پخش سریال در پلتفرم‌ها مطرح نشد.

کد خبر 6099424 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • مهران مدیری با یک سریال بازمی گردد | جزئیات شروعِ پیش‌تولید پایتخت
  • عمو پورنگ از تلویزیون رفت
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • رخنه به قلب دشمن