Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:46:02 GMT

یونایتد بالاخره در یک بازی بزرگ پیروز می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۶۷۴

یونایتد بالاخره در یک بازی بزرگ پیروز می شود؟

منچستریونایتد در فصل جاری برابر قدرت های سنتی لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در شرایطی در استادیوم آنفیلد مهمان لیورپول خواهد بود که این فصل برابر تیم های بزرگ لیگ جزیره هنوز به پیروزی نرسیده است.

 

اولین بازی بزرگ آنها در اوایل فصل برابر تاتنهام بود که تیم مورینیو علیرغم خلق موقعیت های پرشمار، در استادیوم اولدترافورد با سه گل مغلوب اسپرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آنها در خانه چلسی تا آستانه کسب پیروزی نیز پیش رفتند اما گل دقیقه 97 آبی های لندن مانع رخ دادن این اتفاق در استمفوردبریج شد.

 

 

در برابر منچسترسیتی، یونایتد در نیمه اول دو گل دریافت کرد و اگرچه در نیمه دوم یکی از گل ها را جبران کرد، اما در نهایت 1-3 مغلوب صدرنشین فعلی لیگ برتر شد.

 

در برابر آرسنال و در شبی که مدافعان دو تیم اشتباهات عجیبی را مرتکب شدند، یونایتد در استادیوم اولدترافورد به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافت و حالا در دیدار با آخرین رقیب سنتی خود در لیگ برتر در نیم فصل نخست به دنبال کسب پیروزی در آنفیلد است؛ اتفاقی که با توجه به شرایط دو تیم بسیار دشوار به نظر می رسد.

لیورپول منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای موفقیت‌های بزرگ حسن‌زاده وجود ندارد و او سال به سال دست‌نیافتنی‌تر می‌شود. فوق ستاره 36 ساله تیم ملی همچنان در عرصه باشگاهی می‌درخشد و می‌خواهد در آخرین رویداد آسیایی تمامی رکوردهایش را ارتقا ببخشد. رهبر تیم شمسایی زیر نظر مربیان بزرگ مختلفی در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته است و این بار با حضورش هشتمین دوره از رقابت‌ها را تجربه می‌کند که خاطرات زیادی را تداعی کرده است.

حسن‌زاده برای اولین بار در سال 2006 پیراهن تیم ملی را برتن کرد و پس از دوری دو ساله‌اش از تیم ملی، باری دیگر به جمع نخبگان فوتسال ایران بازگشت تا دوران حضور در تیم ملی را به 17 سال برساند. آمار 45 بازی و 42 پیروزی و البته بیش از 50 گل و پاس‌گل، عملکرد جادویی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌رود تا از این حیث به بازیکنی دست‌نیافتنی تبدیل شود و ثابت کرده که سن فقط یک عدد است.

حسن‌زاده به تیم‌های خود نظم و ساختار می‌دهد. در هر موقعیتی، شانس و خطرات را محاسبه می‌کند و تعادل بین دفاع و حمله را حفظ می‌کنند. آن‌ها درمدیریت زمین متخصص هستند که ثبات، امنیت و کنترل را ایجاد می‌کند. در طول تاریخ، تمامی تیم‌های بزرگ چنین بازیکنانی را داشته‌اند و از آن‌ها به عنوان اسطوره یاد می‌کنند.

در بازی گذشته تیم ملی که پیروزی چهار بر صفر برابر کویت رقم خورد. حسن‌زاده در ثانیه‌های پایانی با قطع توپ معرکه‌اش، دروازه تیم ملی را نجات داد تا اولین کلین شیت ملی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا ثبت شود. در همین لحظه، همه به این مسئله پی بردند که او برای چه هدفی در این مسابقات حضور یافته است. برای جنگیدن و عطش سیرناپذیرش برای پیروزی و موفقیت.

همانقدر که او پاهایش توان بازی کردن در هر دو روز یک‌بار را دارد، به خودی خود فوق‌العاده و ستودنی است که باعث شده الهام‌بخش بازیکنان جوان تیم ملی نیز باشد.

دیگر خبرها

  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند