Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،عبدالعلی علی عسکری در این حکم با توجه به ظرفیتهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی و دینی منطقه ، یوسف افشاری‌نیا را بر تحقق اهداف و مأموریتهای متفاوتی برای اجرای سیاستهای کلان سازمان صدا و سیما موظف کرده است.

از جمله این مأموریتها، استفاده از ظرفیتهای اقتصادی، فرهنگی و قابلیتهای بالقوه بومی و محلی منطقه در راستای یکپارچگی ، وحدت و توسعه امنیت پایدار همچنین توجه ویژه به حساسیتهای فرهنگی، قومیتی و آداب و رسوم محلی در تولیدات رادیو و تلویزیونی و تسهیل فرایند مشارکت مردمی در تصمیمسازی و ایجاد نظم عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عسکری در پایان نیز از خدمات مهرداد عظیمی در دوره تصدی بر این عنوان قدردانی کرده است.

معاون امور استانهای صداوسیما در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکزچهارمحال و بختیاری گفت: تلاشهای مذبوحانه دشمن، نشان از عظمت کار انقلاب اسلامی دارد. راه اندازی 300 شبکه فارسی زبان گواه این مهم است که کار انقلاب اسلامی در چهل سال کار بزرگی بوده که امروز تمام تلاش‌های دشمن به ایجاد تفرقه و مبارزه با اعتقادات دینی و ملی مردم متمرکز شده است. 

وی شبکه‌های استانی را مهمترین محور توسعه پایدار در استان‌ها برشمرد وگفت: بازتولید امید، نقد مشفقانه و ناصحانه، پرهیز از سیاهنمایی، تکمیل اطلس فرهنگی استان‌ها، همراهی با مردم و مسئولین بویژه درمعرفی دستاوردهای نظام، ظرفیت‌هایی است که شبکه‌های استانی در توسعه استان‌ها و ثبات نظام می‌توانند از آنها استفاده کنند.

معاون امور استان‌های صداوسیما همچنین از برنامه‌ریزی این معاونت برای معرفی دستاوردهای نظام در بهار چهل سالگی خبرداد و گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از مستندهای چهل سالگی انقلاب در استان‌ها رونمایی می‌شود. ساخت این آثار در تبیین افکار عمومی بویژه نسل جوان از فلسفه انقلاب و دستاوردهای آن در استانها بینظیر است.

گفتنی است، یوسف افشارینیا سوابقی چون  مدیر پخش صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون صداو سیمای استان خوزستان، معاون صداوسیمای اصفهان  و مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی