Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشست مديران روابط عمومي فرمانداري هاي استان تهران و رابطين خبري بخشداري ها با امين بابايي، سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران عصر امروز 25 آذرماه در محل سالن اجتماعات استانداري تهران برگزار شد.
نشست مديران روابط عمومي فرمانداري هاي استان تهران و رابطين خبري بخشداري ها با امين بابايي، سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران عصر امروز 25 آذرماه در محل سالن اجتماعات استانداري تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، در اين نشست امين بابايي، سرپرست روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران با اشاره به اينکه موضوع اطلاع رساني با ساختار نوين فضاي کنوني، جهان و کشور ما را در برگرفته است گفت: ساده انگاري به بخش اطلاع رساني به شکلي آسيب رساندن به بدنه مديريت است.
وي افزود: روابط عمومي؛ ويترين، قلب تپنده، تفکر روشنفکري و پيش برنده اهداف سازمان است و روش هاي اطلاع رساني به عنوان پايگاه مديريتي است و با شرايط کنوني در ساختار اطلاع رساني بايد تلاش شود جايگاه روابط عمومي به عنوان مدير و کارشناس به دور از ساده انگاري حفظ شود.
بابايي با تاکيد براينکه روابط عمومي در بازمهندسي بسياري از امور با دغدغه تامين زيرساخت هاي رفاهي و ايجاد نشاط در لايه هاي اجتماعي وارد مي شود تصريح کرد: اين در شرايطي است که بازمهندسي سخت تر از خود مهندسي است.
سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران به رويکرد سياست پليد دشمنان برون مرزي براي تزريق ياس و نا اميدي در کالبد جامعه اشاره کرد و گفت: زيبندگي هاي نظام جمهوري اسلامي به قدري است که تزريق ياس و نا اميدي در آن اثري ندارد .
وي ادامه داد: توليد محتواي شبکه هاي ماهواره اي در ساختار خبري برون مرزي به سمت تزريق بستر نا مطلوب درجامعه است و بايد شرايط توليد محتوا براي صيانت از ارزش هاي نظام مقدس فراهم شود.
بابايي گفت: روابط عمومي ها بايد در مسير راستگويي و اينکه اطلاع رساني چه موضوعاتي شايسته جامعه و مطلوب آينده آن است، حرکت کنند.
سرپرست روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران با بيان اينکه روابط عمومي ها به دنبال جريان هاي سياسي نباشند و فراجناحي عمل کنند عنوان کرد: نگاه جرياني و خطي باعث ايجاد بي اعتمادي عمومي مي شود در روابط عمومي هاي فرمانداري ها و بخشداري ها و ساير بخش هاي تابعه بايد اين مهم رعايت شود.
به گفته بابايي؛ وظيفه اصلي روابط عمومي ها ايجاد اميد و نشاط در جامعه است و با اين اقدام مقابل خيلي از اقدامات دشمن براي نفوذ گرفته مي شود .
وي در بخش ديگري از سخنان خود به اقدامات تخصصي حوزه روابط عمومي ها اشاره کرد و افزود: با وجود آنکه پر استرس ترين حوزه در سازمان روابط عمومي ها هستند ،اما هدف اصلي اقدامات روابط عمومي ايجاد زمينه وحدت براي فرصت سازي همگرايي و هم انديشي در مجموعه است.
سرپرست روابط عمومي و امور بين الملل استانداري تهران از ارزشيابي اقدامات فرمانداري ها در اطلاع رساني و خبر رساني از طريق مهندسي جديد در پورتال اطلاع رساني استانداري تهران خبر داد.
بابايي در پايان گفت: کارنامه عملکرد روابط عمومي فرمانداري ها براساس اخبار و گزارش عملکردها به اطلاع فرمانداران مي رسد .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست