Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@21:36:52 GMT

تجلیل از رانندگان برتر حمل و نقل همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۸۰۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، شهردار همدان در این مراسم با شاره به جابجایی روازنه نیم میلیون نفر مسافر در درون شهر همدان توسط ناوگان حمل ونقل عمومی شهرداری همدان گفت :۶۵۰ هزار مسافر را تاکسی ها و آاژانس ها جابجا می کنند. آقای صوفی افزود : پرداخت اتوبوس ها ۱۰۰ درصد الکترونیکی شده وتا یکماه آینده پرداخت تاکسی ها هم الکترونیکی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار همدان همچنین از افزوده شدن ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی تا یکماه آینده خبر داد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان تجلیل تاکسی حمل و نقل مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس