Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت:این میزان اعتبار برای تهیه تجهیزات آموزشی کارگاه‌ها در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان هزینه شد.
ایوب رضایی افزود:هم اینک پنج هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در ۷۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ۴۵ رشته فنی و حرفه‌ای و کاردانش در مقطع تحصیلی متوسطه دوم در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
رضایی گفت:یکی از رویکرد‌های مهم اداره کل آموزش و پرورش استان گسترش روزافزون رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم این استان است.
رضایی افزود:با هدف ایجاد رغبت بین دانش آموزان استان و گرایش هر چه بیشتر آن‌ها به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش تفاهم نامه‌هایی با برخی دستگاه‌های اجرایی استان از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی منعقد شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد توزیع هنرستان های فنی و حرفه ای معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مقطع متوسطه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر