Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@22:31:36 GMT

نمايشگاه شب يلدا در کرمانشاه گشايش يافت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۸۸۶

نمايشگاه شب يلدا در کرمانشاه گشايش يافت

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - سومين نمايشگاه شب يلدا عصر روز يکشنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي کرمانشاه واقع در بوستان شاهد کرمانشاه گشايش يافت.

رضا سليم ساساني مديرعامل نمايشگاه هاي بين المللي کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نمايشگاه شب يلدا از امروز تا شامگاه جمعه 30 آذر داير خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اين نمايشگاه از ساعت 15:30 دقيقه کار خود را آغاز و تا ساعت 20:30 دقيقه پذيراي علاقه مندان و عموم شهروندان خواهد بود.
سليم ساساني تصريح کرد: اين نمايشگاه در 100 غرفه به عرضه انواع محصولات خوراکي و انواع تنقلات شب يلدا نظير آجيل و پسته، انواع شکلات و شيريني و ساير خوراکي ها مي پردازد.
مديرعامل نمايشگاه هاي بين المللي کرمانشاه با بيان اينکه محصولات نمايشگاه با 20 درصد تخفيف به شهروندان ارائه مي شود، گفت: در اين نمايشگاه توليدکنندگاني از شهرهاي تهران، يزد، زنجان، مازندران، اردبيل، شيراز، اصفهان و کرمانشاه حضور دارند.
وي همچنين با اشاره به برپايي همزمان نمايشگاهي تحت عنوان جشنواره شکرانه محصولات کشاورزي در کنار نمايشگاه شب يلدا، گفت: اين نمايشگاه نيز در 70 غرفه به عرضه انواع محصولات مي پردازد.
سليم ساساني يادآوري کرد: محصولات ارائه شده در اين نمايشگاه شامل محصولات دامي نظير شير، گوشت سفيد و قرمز، محصولات باغي مانند انواع ميوه جات، آبزيان نظير ماهي و ميگو و ساير محصولات مورد استفاده مردم نظير برنج مي شود.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل