Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سپاه نیوز، متن پیامسردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری به این شرح است:

بیت معظم مرحوم سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده فقید قرارگاه ثامن ائمه علیه السلام
سلام علیکم
خبر درگذشت سردار شجاع و سرافراز قدرت الله منصوری واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.
درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپری و هماره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله
اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان های خراسان، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می نمایم.
به یقین مردم شریف، بصیر و شهید پرور استان خراسان با حضور انقلابی خود در تشییع و تجلیل از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیر آن خطه همچون کاوه، برونسی، شوشتری و دیگر شهدای والامقام را گرامی خواهند داشت.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: پیام تسلیت فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف

جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دریادار مهدی خواجه‌امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، سردار رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع و سردار سید مجید ابن‌الرضا رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح حضور داشتند.

همچنین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، سردار ابوالقاسم چمن معاون اجرایی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار سید علی موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز، با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، دریادار بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ مسلم یعقوبی معاون حقوقی ارتش نیز در این دیدارها حضور داشتند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد