Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:53:51 GMT

رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۹۴۱

رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس فدراسیون و اعضا مجمع  برگزار شد.

در این انتخابات داوود فاتحی با ۱۰ رای از مجموع ۱۷ رای اخذ شده به عنوان  رئیس هیئت شطرنج استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

رئیس فدراسیون شطرنج در این مجمع با بیان اینکه در سال های گذشته در همه استان های کشور خانه شطرنج ایجاد شد، افزود: امکانات زیربنایی این رشته ورزشی در سراسر کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد پهلوان زاده ادامه داد: یکی از استان های پویا و فعال در رشته ورزشی شطرنج چهارمحال وبختیاری است و با برنامه ریزی می تواند در این رشته ورزشی در کشور سرآمد شود و اساتید بین المللی شطرنج از این استان به جهان معرفی شوند.

پهلوان زاده افزود: اعتقاد داریم چهارمحال و بختیاری آمادگی برگزاری مسابقات کشوری شطرنج در سال ۹۸ و مسابقات بین‌المللی در چند سال آینده را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری نیز در این مجمع با بیان اینکه ورزش شطرنج زیرساخت زیادی لازم ندارد، بیان کرد: در حال حاضر شطرنج چهارمحال و بختیاری در جایگاه بیستم کشور قرار دارد که این رتبه راضی‌کننده نیست و هیئت شطرنج افراد خوش فکر و مستعد استان را برای پیشرفت این رشته شناسایی شوند.

حمید کریمی افزود: در سال جاری ۲۰۰ خانه ورزش روستایی در این استان تجهیز و افتتاح شده اند که در هر خانه سه عدد شطرنج وجود دارد و هیئت شطرنج باید با برنامه ریزی از این امکانات برای بهبود وضعیت شطرنج استان در کشور استفاده کند.

در این مجمع مصطفی بهرامی، مرجان دادائی، داوود فاتحی و مسعود کبیری کاندید انتخابات بودند که با انصراف مرجان دادائی و مسعود کبیری در نهایت داوود فاتحی با ۱۰ رای از مجموع ۱۷ رای اخذ شده پیروز این رقابت شد.

کد خبر 4486982

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مسابقات شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی از نامزد‌های ریاست فدراسیون شطرنج از روز پانزدهم فروردین آغاز شده و تا روز بیست‌وهشتم ماه جاری یعنی پایان وقت اداری امروز ادامه خواهد داشت. فدراسیون شطرنج هم‌اکنون با سرپرستی شادی پریدر اداره می‌شود. طی روز‌های اخیر برخی از اهالی شطرنج از جمله قهرمانان این رشته و روسای هیات‌ها با تنظیم نامه‌ای ضمن حمایت از شادی پریدر سرپرست این رشته خواستار حضور وی در انتخاباا شده اند.

در همین راستا حدود ۱۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند. پس از این تجمع چند نفر از معترضین موفق شدند با برخی مسئولان از جمله معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای صحبت کنند. اسبقیان به این نفرات قول داد در این زمینه با وزیر ورزش صحبت کند.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر ۱۴۰۲ با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند