Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با اعلام لیست مرحله اول تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش و قرار گرفتن نام علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و علی علیپور، باشگاه پرسپولیس در تیم ملی ایران چهار نماینده خواهد داشت. به این نفرات باید بشار رسن را نیز اضافه کرد که در تیم ملی عراق جزو نفرات مورد اعتماد کاتانچ محسوب می‌شود.
علیرضا بیرانوند که با حضور در پرسپولیس و نمایش موفق در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانست اعتماد کارلوس کی‌روش را نیز به خود جلب کند، در جام جهانی روسیه شماره یک تیم ملی را از آن خود کرد و در این مسابقات نیز برابر مراکش، اسپانیا و خصوصا پرتغال نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت تا همچنان گزینه شماره یک ایران در جام ملت‌های آسیا محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد نوراللهی نیز در بازگشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ روند پیشرفت مناسبی را دنبال کرده و بعد از درخشش جالب توجه در لیگ قهرمانان آسیا، طی اردوهای اخیر جایگاه ویژه‌ای در لیست تیم ملی و کارلوس کی‌روش از آن خود کرد. ستاره خط میانی پرسپولیس در نهایت توانسته در لیست ماقبل پایانی سرمربی تیم ملی حاضر شود و اکنون شانس خود برای حضور در امارات و تجربه اولین تورنمنت ملی و تاریخی خود را دنبال خواهد کرد.


علی علیپور نیز که در فصل گذشته بار خط حمله پرسپولیس را بعد از محرومیت مهدی طارمی به تنهایی به دوش کشید، در پایان لیگ هفدهم عنوان آقای گلی لیگ را جشن گرفت. این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا نیز گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی برای سرخپوشان به ثبت رساند تا در تیررس کارلوس کی‌روش قرار گیرد. علیپور که با دبل در هفته پایانی نیم فصل آمادگی خود را به رخ کادرفنی کشید، اکنون امیدوار است بتواند در رقابت با خط حمله بین المللی تیم ملی شانس حضور در جام ملت‌ها را نیز به دست بیاورد. این مهاجم در این فصل با ثبت شش گل در کورس جدول آقای گلی قرار دارد.


مهدی ترابی نیز که اکنون با پایان نیم فصل جزو نفرات پرسپولیس محسوب می‌شود، در دوران حضورش در سایپا و زیر نظر علی دایی با نمایش دلپذیر و تکنیکی خود به مهره مورد اعتماد کارلوس کی‌روش تبدیل شده که می‌توان به دعوتش از سوی کادرفنی حتی با وجود مصدومیت در مقطعی که با عصا در اردو خبرساز شد، اشاره کرد. ترابی که در لیست تیم ملی در جام جهانی روسیه نیز حاضر بود، اکنون بار دیگر فرصت همراهی تیم ملی را به دست آورده و انتظار می‌رود سهمیه پرسپولیس را در تیم ملی حفظ کند.


بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس نیز پنجمین سهمیه کنونی این تیم در جام ملت‌ها محسوب می‌شود؛ هافبک عراقی و جوان سرخپوشان با 23 سال یکی از مهره‌های مورد علاقه سرکو کاتانچ در تیم ملی عراق محسوب می‌شود و باید در انتظار تقابل ویژه او در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم ملی ایران نیز بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران عراق پرسپولیس جام جهانی اسپانیا پرتغال ایران لیگ قهرمانان سرمربی تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا نیم فصل رقابت جدول سایپا علی دایی روسیه ایران پرسپولیس جام ملت های آسیا رقابت لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم سمنان اظهار کرد: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان می‌باشد که بحران تبدیل شده است و «مردم استان سمنان تشنه هستند».

وی افزود: امیدواریم با دستوراتی که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز و در جریان برنامه احیای صنایع راکد صادر فرمودند این مساله رفع شود و عطش مردم استان پهناور، قهرمان خیز و انقلابی سمنان در تمام شهرها و روستاها، از دورترین نقاط تا مرکز استان و هرجا با مشکل کم آبی روبرو است برطرف گردد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: انصافاً هرجا در بزنگاه‌ها و مواردی که نیاز به حضور مردم بوده تا به دشمن تودهنی بزنند این مردم عزیزمان حضور داشته‌اند و با همراهی و همدلی و نیز ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف حاضر بوده‌اند. همه مسئولان استان و بنده بعنوان کوچک‌ترین عضو این خدمتگزاری شرمنده مردم هستیم که نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته و لایق مردم است به آنان خدمت کنیم.

مطیعی تصریح کرد: در شهر و استانی به سر می‌بریم که سرزمین شهدا، دلاورمردان، علما و عرفا است و از جوانان عزیز و پرانگیزه، دانش پژوه و با استعدادهای بالا برخوردار است.

کد خبر 745794

دیگر خبرها

  • پیروزی نماینده فوتسال قم در مرحله نهایی لیگ یک
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • بازدید نماینده وزیر صمت از کارخانه‌های استان سمنان
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • نماینده خوب پرسپولیس فعلا همین‌جا خوب باش!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم