Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@13:59:32 GMT

خرید و ذخیره سازی ۱۵۰ تن سیب ویژه شب عید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۶۰۴۷

الیاس تاج الدینی افزود:تلاش می‌شود مابقی آن تا پایان سال تأمین شود.
وی از تشکیل کمیته راهبردی به منظور تامین میوه شب عید خبر داد و افزود: کمیته راهبردی استانی میوه شب عید متشکل از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی و نماینده رسمی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مباشر بوده که موظف است سیب و پرتقال مورد نیاز مردم این استان را در روز‌های پایانی سال تأمین و توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاج الدینی اضافه کرد:انتظار می‌رود که مدیریت تعاون روستایی با به کارگیری همه ظرفیت‌ها، و با پای کار آوردن مباشرین و تشکل‌های بخش کشاورزی بتواند سیب و پرتقال با کیفیتی را با اولویت تولیدات بومی همین استان تأمین و ذخیره‌سازی کرده و برای تنظیم بازار در ایام پایانی سال به بازار میوه عرضه و توزیع شود.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان باید ۳۰۰ تن پرتقال برای شب عید تامین شود گفت:تلاش می‌شود که صددرصد پرتقال مورد نیاز از محصولات داخل استان خریداری، ذخیره سازی و برای شب عید توزیع شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت

محسن چهکندی گفت: به منظور ذخیره سازی و تأمین آب پایدار روستاییان، عملیات اجرایی احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب شرب در بخش جلگه زوزن شهرستان خواف به تازگی آغاز شد.

وی ادامه داد: در مجتمع شهدای بخش جلگه زوزن خواف، هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب موجود است که با تکمیل این طرح ظرفیت آن به سه هزار و ۴۰۰ متر مکعب افزایش می یابد و ۱۳ هزار نفر از اهالی مناطق روستایی منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: یک مخزن ذخیره آب شرب دیگر در روستاهای تحت پوشش این مجتمع به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در اواخر سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید.

چهکندی تصریح کرد: ذخیره سازی آب در مخازن با توجه به افزایش مصرف و افت فشار آب و بروز مشکل برای اهالی مناطق روستایی در فصل های گرم سال از اهمیت زیادی برخوردار است و ضمن تامین آب شرب پایدار مشکلات مردم را کاهش می دهد.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد