Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@23:23:20 GMT

توزیع مرغ با نرخ دولتی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۶۰۵۲

توزیع مرغ با نرخ دولتی آغاز شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی، دور جدید توزیع گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در بازار آغاز شده است.
به گزارش صدای ایران از ایرنا، «حمید ورناصری» افزود: برای حمایت از مصرف کنندگان در حال عرضه هر کیلوگرم تخم مرغ وارداتی با قیمت 13 هزار و 800 تومان هستیم که سبب کاهش هزار تومانی قیمت این محصول روی هر کیلوگرم تخم مرغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همچنین برای تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ، هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد با قیمت 8900 تومان توزیع می شود تا مصرف کنندگان با قیمت های مناسب این محصول را خریداری کنند.
وی با بیان اینکه روزانه نزدیک 150 تن گوشت گوسفندی گرم به بازار عرضه می شود، اظهار داشت: اکنون هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی گرم (تازه) در میادین میوه و تره بار و تعاونی های مصرف 37 هزار و 500 تومان، گوشت تفکیکی بین 48 تا 49 هزار تومان است.
وی افزود: هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد 29 هزار تومان به شکل نامحدود عرضه می شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: برای سهولت دسترسی شهروندان، توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ برای رفاه حال شهروندان در سازمان میادین میوه وتره بار، ماشین های سیار در سطح میادین و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور به شکل سهمیه ای انجام می شود.
ورناصری اظهار داشت: تولیدکنندگان صنعت طیور می توانند نهاده های مورد نیاز خود شامل ذرت و کنجاله سویا را بدون محدودیت از ادارات کل پشتیبانی امور دام استان ها خریداری و تامین کنند.
وی اضافه کرد: تاکنون چندین محموله حمل نهاده های طیور در بندر امام (ره) ترخیص شده و تعدادی کشتی در راه است و هیچ کمبودی در تامین ذرت، کنجاله سویا و جو نداریم.
به گفته وی، تاکنون بیش از 2 میلیون تن نهاده طیور در استان ها توزیع شده که با قیمت های مصوب هر کیلوگرم ذرت یک هزار و 150 تومان، کنجاله سویا 2 هزار و 200 تومان و جو یک هزار و 180 تومان است.
وی بر این باور است که ورود و حضور شرکت پشتیبانی امور دام در کنار بخش خصوصی، تثبیت قیمت کنجاله سویا و ذرت را منجر می شود و نگرانی در این خصوص نداریم.
گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از بازار مصرف نشان می دهد قیمت هر شانه 2 کیلوگرمی تخم مرغ در بازار بیش از 24 هزار تومان، گوشت مرغ بین 12 تا 12 هزار و 800 تومان، گوساله با قلوه گاه 69 هزار تومان، گوسفندی با قلوه گاه 68 هزار و 500 تومان، زبان گوساله 55 هزار تومان، یک دست دل و جگر 67 هزار تومان و کله و پاچه 100 هزار تومان عرضه می شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغ قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

صدیقه مویدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا بیان کرد: به منظور کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار، ۵۵ تن مرغ منجمد، ۵۵ تن شکر، ۷۰ تن برنج و ۲۳ تن گوشت منجمد در این شهرستان تامین و عرضه شد.

او اظهار کرد: در جهت نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالا‌های اساسی در پارسال بالغ بر ۷۰۰ مورد بازرسی از اصناف و کسبه توسط بازرسان جهاد کشاورزی به طور مستمر انجام شد که از این تعداد بازدید، ۲۵ مورد گشت مشترک با اداره صمت، فرمانداری، دامپزشکی، بسیج اصناف و مرکز بهداشت برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم بازرسان در جلوگیری از هرگونه تخلف دلالان و سودجویان در بازار محصولات، افزود: بازرسان ۷ پرونده تخلف در حوزه کالا‌های اساسی و آرد و نان در طی پارسال تشکیل و متخلفان به مراجع ذی‌صلاح جهت پیگیری معرفی شدند.

مویدی گفت: تخصیص این اقلام اساسی با هدف پیشگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار از طریق واحد‌های صنفی، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های مصرف در بین مصرف‌کنندگان توزیع شد.

او اضافه کرد: گروه‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی شهرستان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد