Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب رقابتهای هفته هفدهم لیگ جزیره، از ساعت 17 دو دیدار حساس برگزار شد که چلسی پیروز شد اما آرسنال شکست خورد.

آبی پوشان لندن مهمان تیم برایتون بودند که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند. پدرو دقیقه 17 و هازارد دقیقه 33 برای چلسی گل زدند و سولی مارچ دقیقه 66 برای میزبان گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی برایتون این دیدار را نیز مانند هفته های اخیر به دلیل مصدومیت از دست داد.

چلسی با این پیروزی 37 امتیازی شد و همچنان چهارم است . یاران جهانبخش نیز با 21 امتیاز سیزدهم هستند.

در دیدار همزمان آرسنال میزبان ساوتهمپتون بود که با نتیجه سه بر دو مغلوب شد. دنی اینگس (20 و 44) و چارلی اوستین (85) برای ساوتهمپتون گلزنی کردند و شاگردان اونای امری هم توسط هنریک مخیتاریان (28 و 53) به گل رسیدند.

آرسنال که پس از شکست در دو هفته ابتدایی ، هیچ مسابقه ای را نباخته بود، با تحمل سومین شکست خود 34 امتیازی و در رتبه پنجم باقی ماند. قدیس ها نیز با این برد از منطقه خطر فاصله گرفتند و با 12 امتیاز به رتبه هفدهم رسیدند.

بیشتر بخوانید:لیورپول - منچستریونایتد/ جهنم آنفیلد آماده پذیرایی از شیاطین سرخ

چلسی ۲ - ۰ منچسترسیتی /ساری بال، تیکی تاکای پپ را به زانو درآورد

پیروزی منچستریونایتد و آرسنال/برایتون در غیاب جهانبخش شکست خورد

 

انتهای پیام/

پیروزی چلسی و شکست آرسنال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، به شدت از برنامه ریزی مسئولات فوتبال انگلیس ناراضی است. او بعد از پیروزی مقابل چلسی در بازی نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه، صراحتا گفت نمی داند چطور بازیکنانش توانسته اند دوام بیاورند. پپ از فاصله اندک بین بازی با رئال و و سپس چلسی ناراحت بود و انتظار داشت بازی تیمش به روز یکشنبه موکول می شد.

سیتی که به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ است، با یک بازی کمتر و 71 امتیاز در رده سوم قرار دارد و با دو امتیاز کمتر از آرسنال و لیورپول، پنجشنبه باید برابر برایتون قرار بگیرد.

سیتی، تنها تیم از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی است که در وسط هفته بازی می کند. آنها روز شنبه در نیمه نهایی با نتیجه 1-0 مقابل چلسی پیروز شدند و ارلینگ هالند، بهترین گلزن تیم، به دلیل خستگی غایب بود.

گواردیولا درباره بازیکنانش گفت: «به بازیکنانم دو روز استراحت می دهم تا در خانه با خانواده خود بمانند. آنها دو روز در یخچال خواهند ماند تا بعد از یک هفته شلوغ خنک شوند. گفتم سعی کنید استراحت کنید و اصلا به فوتبال فکر نکنید. دو روز برای آماده شدن برای برایتون و سپس بازی ناتینگهام فارست (یکشنبه). این تقویم دیگر برای ما اصلا چیز عجیبی نیست.»

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!