Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازهم لیگ فرانسه و باز هم ظهور یک استعداد دیگر.

طرفداری- نیکولاس پپه، یکی از گزینه های جذاب برای غول های فوتبال اروپا به شمار می رود.

به گزارش ترنسفر مارکت، این بازیکن متولد 29 می 1995 در فرانسه است اما به واسطه پدر و مادر ساحل عاج، ملیت این کشور را پذیرفت. نیکولاس فوتبال خود را از آکادمی فوتبال پویتر در غرب فرانسه شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 18 سالگی (سال 2013) به تیم آنژیه پیوست. اولین بازی خود با پیراهن آنژیه را در لیگ دو فرانسه و در نوامبر 2014 مقابل آژاکسیو انجام داد. آنژیه این بازیکن را یک سال به طور قرضی به اورلیانس فرستاد. در بازشگت به آنژیه و در فصل 2017-2016 توانست برای اولین بار در لیگ فرانسه بازی کند و در پایان فصل با زدن 3 گل توجه دیگر تیم های فرانسه را به خود جلب کرد و به این ترتیب با قراردادی 5 ساله و با 10 میلیون یورو به باشگاه لیل فرانسه پیوست.

2017-2018

ابتدای فصل برای این وینگر جوان خوب پیش نرفت و نیکولاس نتوانست گلی به ثمر برساند. اما در ادامه فصل نیکولاس مسیر پیشرفت خود را طی کرد و توانست در 36بازی لیگ فرانسه، آمار 13 گل و 5 پاس گل را به نام خود ثبت کند. براساس سایت هواسکورد، این وینگر جوان به طور میانگین 1.8 شوت در هر بازی به دروازه حریفان زد و دقت پاس 80 درصدی به نام خود رقم زد. نیکولاس در جام حذفی فرانسه هم توانست 1 گل به ثمر برساند.

2018-2019

نیکولاس برخلاف فصل قبل که شروع خوبی در لیگ نداشت، در 17 بازی نخست فصل، عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و توانست آمار 11 گل و 5 پاس گل را ثبت کند. در کنار این آمار، بر اساس سایت هواسکورد این وینگر جوان تا اینجای فصل، 3.6 شوت در هر بازی و دقت پاس 77.6 درصدی از خود بر جای گذاشته و نمره عالی 7.41 از سایت هواسکورد گرفته است. نیکولاس با زدن 3 گل در هفته پنجم لیگ فرانسه مقابل آمیان، توانست اولین هتریک خود را انجام دهد. این بازیکن اهل کشور ساحل عاج تا هفته 17 لیگ فرانسه بعد از کیلیان ام باپه و امیلیانو سالا با 12 گل، پپه با 11 گل در کنار نیمار و تاووین در رده دوم برترین گلزنان لیگ قرار گرفته است. در جدول برترین سوت زن های لیگ هم بعد از نبیل فکیر و ام باپه، با 3.6 شوت در هر بازی در رده سوم قرار دارد.

نیکولاس پپه تا سال 2022 با لیل قرارداد دارد، اما بعید است که این باشگاه فرانسوی بتواند تا آن سال، این ستاره جوان خود را حفظ کند. جرارد لوپز، رئیس باشگاه لیل در مورد آینده این بازیکن جوان گفت:

علاقه بارسا به نیکولاس صحت دارد. چند باشگاه بزرگ اروپایی هستند که به او علاقه دارند. 

اگر بارسلونا در زمستان 100 میلیون یورو هم پیشنهاد بدهد، نیکولاس را نمی‌فروشم. ما و باشگاه می‌خواهیم او بماند و نیکولاس خودش هم خواهان ماندن است. حداقل تا پایان فصل پپه در لیل می‌ماند. 

آخرین ستاره باشگاه لیل به 7 سال قبل و بازیکن بلژیکی شان یعنی ادن هازارد بر می گردد. آیا نیکوس می تواند راه ستاره بلژیکی را طی نماید؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم

لامین یامال یک سال پیش که 15 ساله بود برای بارسلونا به میدان رفت.

دانلود (16.2MB)

دیگر خبرها

  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم