Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سنجری بعدازظهر یکشنبه در نشست با مسئولان مجموعه ورزشی کارگران مشهد اظهارکرد: اعتقاد داریم ورزش کلید سلامت جسم و جان است و با رونق و توسعه ورزش آسیب های اجتماعی به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند.

وی افزود: با تمام توان و تلاش به دنبال بسط و گسترش ورزش در جامعه کارگری و کارفرمایی هستیم  و اعتقاد داریم هزینه در راستای ارتقاء ورزش کارگران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: پیگیری،کنترل،نظارت و برنامه ریزی حوزه ورزش کارگران مهم بوده وباید سعی شود از تمامی فرصت ها در جهت ارائه خدمات  بهتر به جامعه کارگری خراسان رضوی استفاده شود زیرا تلاش برای شادابی و نشاط کارگران نقش بسیار مهمی دربهبود و کاهش آسیب های اجتماعی دارد. 

سنجری خاطرنشان کرد: سلامت کاری و شفافیت دو اصل بسیارمهم در واگذاری مجموعه های ورزشی بوده و اقدامات باید در چارچوب شایسته سالاری ضوابط و مقررات باشد. 

وی گفت: مرمت و بازسازی مجموعه های ورزشی ،برگزاری مسابقات ورزشی،اعزام تیم به مسابقات کشوری و استانی و سایر فعالیت های ورزشی را با جدیت دنبال خواهیم کرد و امیدواریم با گسترش فرهنگ ورزش در جامعه شاهد ارتقاء شاخص های سلامت باشیم.

کد خبر 4486988

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟
  • خبر جدید در مورد حق مسکن کارگران