Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@23:10:07 GMT

اجرای ۱۱ هزار متر جدول گذاری در شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۶۲۱۹

نستهن مقدم با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ درصد معابر شهر یاسوج وضعیت خاکی دارند و حجم پوششی بالایی از آسفالت را طلب می‌کند افزود: یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع برای تحقق هدفگذاری این حوزه آسفالت نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در معابر اصلی نیز چاله‌ها و تخریب‌هایی در بخش زیرساخت آسفالت وجود دارد گفت: ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر یاسوج اجرا و پوشش خدمات دهی با اولویت مناطق کمتر برخوردار اجرایی شد و برای سایر مناطق این شهر نیز برنامه‌هایی را عملیاتی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار یاسوج با بیان اینکه ۲۲ هزار لکه گیری و ترمیم چاله نیز در شهر یاسوج انجام شده است افزود: بخش زیادی از حفاری‌های شهر یاسوج متعلق به دستگاه‌های خدمات رسان است.

مقدم تصریح کرد: شناسنامه دار شدن پروژه‌ها و نظارت بر عملکرد پیمان کاران گام موثری در کاهش مشکلات این حوزه است.

وی افزود: همچنین دستگاه‌ها باید قبل از ورود شهرداری برای پوشش خدمات عمرانی در مناطق، فعالیت‌های خود را به سرانجام برسانند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به آغاز به کارنهضت آسفالت معابر شهری کرمان، گفت :برای توسعۀ شهر کرمان، چاره‌ای نیست جز اینکه همگی با اهتمام مضاعف، پای کار شهر کرمان باشیم.

وی افزود:  از الطاف اعضای شورای اسلامی شهر در همراهی با شهرداری در سرعت‌بخشی به آغاز جهاد آسفالت معابر و همچنین از همکارانم که بی‌چشم‌داشت و تمام‌وقت کار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

تویسرکانی بیان کرد: قرارگاه جهاد آسفالت شهرداری کرمان را تشکیل دادیم تا آسفالت معابر در اسرع وقت، رصد و اجرا شود.

منصور ایرانمنش، رییس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این مراسم گفت:طی دوسال گذشته معابر حاشیۀ شهر کرمان و شهرک‌های اطراف آسفالت شد  و در برنامه‌ریزی روکش آسفالت سال‌جاری، معابر داخل شهر و معابر خاکی بالای ۱۴ متر آسفالت می‌شود. 

ر پایان این آیین توسط شهردار کرمان، احکام «محمدرضا یحیی‌زاده»، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان به‌عنوان «فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» و «قاسم بابایی»، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری به‌عنوان «جانشنین فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» اعطا شد.

طی دو روز گذشته با آسفالت خیابان‌های «شهید کامیاب» و «پاسداران»، روکش آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر در قالب «جهاد آسفالت» آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • ببینید | تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول