Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های القسام از به پرواز درآوردن پهپادهای غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی خبر دادند. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گردان‌های شهید عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سی و یکمین سالروز تاسیس جنبش حماس اعلام کرد که تعدادی از پهپادهایی را که از رژیم صهیونیستی به غنیمت گرفته است به پرواز در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها هزار نفر از شهروندان فلسطینی ساکن نوار غزه امروز در مراسم سی و یکمین سالروز تاسیس جنبش حماس در میدان "الکتیبه" در غرب غزه شرکت کردند.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس خود بیانیه‌ای صادر کرد.

حماس در این بیانیه تأکید کرد همچون سدی مستحکم با تمام قدرت در مقابل نقشه‌ها و  توطئه های صهیونیستی و آمریکایی همچون معامله قرن خواهد ایستاد که خطر بزرگی برای مسئله فلسطین و منافع امت اسلام و عربی به شمار می رود و هدف از این طرح، مشروعیت بخشی به اشغالگران است.

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای ادامه سیاست ترور و تجاوزگریحماس: حمله نیروهای ابومازن به تظاهرات کرانه باختری مشارکت در جنایات اشغالگران است

حماس بار دیگر هرگونه تلاش با هرشکل و توجیهی برای روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مردود دانسته و از دولت های عربی و اسلامی و ملت ها ، سازمان ها و مؤسسات و احزاب که به حق آزادی ملت فلسطین اعتقاد دارند، خواست تا درها را به روی این رژیم اشغالگر جنایتکار ببندند.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه جنگ با اتفاق آرا تصمیم گرفت عملیات نظامی در رفح ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد کابینه جنگ با اتفاق آرا تصمیم گرفت عملیات نظامی در رفح ادامه یابد.

تل‌آویو همچنین مدعی شده پیشنهاد حماس از خواسته‌های تل‌آویو بسیار دور از دسترس است اما آن‌ها هیئتی را برای «عدم از دست دادن شانس توافق» به قاهره می‌فرستد.

به گزارش ایمنا، جنبش حماس عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر تلفنی گفت‌وگو کرد. هنیه در این تماس تلفنی از موافقت حماس با پیشنهاد قطر و مصر درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکم درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

وی گفت که حماس نرمش بیشتری برای دستیابی به توافق از خود نشان داد و اکنون توپ در زمین رژیم صهیونیستی است.

«طاهر النونو» از رهبران حماس نیز گفت که با پیشنهادی که شامل برقراری آتش‌بس، بازسازی ویرانه‌ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

وی افزود: منتظریم ببینیم میانجی‌گران در پاسخ به جوابیه رهبران حماس چه کار خواهند کرد، هیأت حماس نیز به زودی برای بررسی توافق آتش‌بس به قاهره می‌رود.

پیشتر شبکه «القاهرة الإخباریة» به نقل از یک منبع عالی‌رتبه مصر گزارش داد که هیأت حماس فردا (سه‌شنبه) با هدف تکمیل مذاکرات مربوط به آتش‌بس در نوار غزه، به قاهره بازمی‌گردد.

هیئت حماس یکشنبه شب (دیشب) پس از پایان مذاکرات در قاهره به منظور مشورت با رهبران این جنبش در قطر، عازم دوحه شد.

کد خبر 751278

دیگر خبرها

  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس