Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@13:49:57 GMT

هر 2 روز یکبار در ایران یک هواپیما سقوط می کند!+ u;s

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۶۴۰۸

هر 2 روز یکبار در ایران یک هواپیما سقوط می کند!+ u;s

رکنا: رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: روزانه ۴۵ نفر در جاده‌های کشور کشته و هزار و ۶۰۰ نفر معلول می‌شوند. به عبارت دیگر گویا ما هر دو روز یکبار شاهد سقوط یک هواپیما در کشور هستیم.

محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: نقش شبکه امداد جاده‌ای در کاهش تصادفات جاده‌ای با حضور دکتر باقری لنکرانی رئیس شبکه تحقیقاتی سلامت در حوادث Accidents ترافیکی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آمار‌های ارائه شده مشخص شد که حدود ۳۰۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای معلول می‌شوند که ۳۰ درصد این آمار به دلیل تصادفات ناشی از استعمال الکل است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین بر اساس این گزارشات عنوان شد که تقریبا ۴۶ درصد از فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای، بعد از سانحه رخ می‌دهد.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: روزانه ۴۵ نفر در جاده‌های کشور کشته و هزار و ۶۰۰ نفر معلول می‌شوند. به عبارت دیگر گویا ما هر دو روز یکبار شاهد سقوط Fall یک هواپیما در کشور هستیم.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی در کاهش تصادفات جاده‌ای بیان داشت: این مسئله قطعا نقش کلیدی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته برخی از نمایندگان این کمیسیون در این جلسه پیشنهاد دادند اگر به عنوان مثال خودرویی مثل پراید امنیت ندارد، باید از قدرت موتور و شتاب آن کاسته شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات برای دستگیری این زن محجبه جایزه نجومی تعیین شد+عکس مورچه ای در گوش یک مرد + عکس همسر مهندس بازرگان اولین نخست وزیر بعد از انقلاب درگذشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت حوادث Accidents سقوط Fall ایران هواپیما سقوط مجلس رئیس عکس دختر جوان ایران ایرانی فرار پسر اعدام زن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ

 

سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی عنوان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس
  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند