Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@17:15:35 GMT

انتشار تصاویر اقوام برای انتقام

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۶۷۶۶

حوادث رکنا: فردی برای انتقام گیری از اقوامش تصاویر آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

با طرح شکایت تعداد ۱۵ نفراز شهروندان تحت عنوان توهین و فحاشی و ارسال تصاویر شخصی برای آنها از سوی فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، موضوع تحت پیگیری پلیس Police قرار گرفت.

سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: «با بررسی پیام ها، مشخص شد متهم با ایجاد یک حساب کاربری جعلی در صفحه اینستاگرامی شبیه سازی شده با صفحات اجتماعی شکات، اقدام به انتتشار تصاویر و نشر اکاذیب علیه آن‌ها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اقدامات فنی و مهندسی تیم عملیاتی و تحقیقاتی پلیس، متهم شناسایی و در بررسی و حضور شکات معلوم شد، متهم از بستگان شکات بوده و برای انتقام جویی از اقوام خود با درست کردن صفحات اینستاگرامی جعلی، اقدام به توهین وافترا و نشر اکاذیب نسبت به آن‌ها کرده است.»

رئیس پلیس فتای تهران ادامه داد: «متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ایجاد صفحات جعلی و توهین و نشر اکاذیب علیه بستگانش شد متهم در تحقیقات نخست منکر هرگونه ایجاد صفحات جعلی و توهین و نشر اکاذیب علیه بستگانش شده بنابراین با مواجه در برابر دلایل و مدارک دیجیتالی جمع آوری شده، لب به اعتراف گشود.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات تیرخلاص یک مرد بعد از شلیک به زنش در جلفا! / مرد مرد و زن زنده ماند ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police پلیس فتا اخبار حوادث شبکه های اجتماعی انتقام اعتراف تصاویر انتقام گیری عکس دختر جوان ایران ایرانی فرار پسر اعدام زن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام شد حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزمون سراسری دانشگاه‌های ترکیه برچیده می شود توصیه سازمان وظیفه عمومی به داوطلبان آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • گاف رسانه اسرائیلی درباره انفجار در اصفهان /این تصویر جعلی است
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز