Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات درحالی از ۱۵ دی ۱۳۹۷ در دوبی برگزار می شود که شاگردان کارلوس کی روش در گروه D این مسابقات با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و باید در نخستین دیدار ۱۷ دی با یمن تقابل کند. تمامی هواداران فوتبالدوست آسیا، ایران را یکی از شانس های قهرمانی جام ملت ها می دانند و برای تیم ملی فوتبال کشورمان ارزش زیادی قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت tinthethao ویتنام درحالیکه حدود ۱۸ روز تا آغاز جام ملت های آسیا باقیمانده است، حریفان این کشور در گروه D (ایران، یمن و عراق) را مورد بررسی قرار داده و در مورد تیم ملی فوتبال کشورمان نوشته است: تیم ملی ایران یکی از خطرناک ترین تیم های حاضر در آسیا است و ۳بار (۱۹۶۸ ۱۹۷۲ - ۱۹۷۶) موفق شده مقام قهرمانی را بدست آورد. شاگردان کی روش در دوره قبلی که در استرالیا برگزار شد، مقابل عراق شکست خوردند اما پیشرفت خوبی کردند و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر بودند.

این رسانه ادامه داد: ایران پس از درخشش در روسیه، حالا در صدد قهرمانی در آسیا است و بازیکنان خارجی زیادی از این کشور در اروپا (لژیونر) بازی می کنند که می توانند به آنها کمک کنند. صادقی محرمی (دینامو زاگرب، کرواسی)، سعید عزت اللهی (ردینگ، انگلستان)، کریم انصاری فرد (ناتینگهام فارست انگلیس) و علیرضا جهانبخش (برایتون، انگلیس) ستاره های ایران هستند اما اصلی ترین و خطرناک ترین بازیکن آنها سردار آزمون است که در روبین کازان روسیه بازی می کند.

این بازیکن متولد ۱۹۹۵ است و سابقه بازی در تیم روستوف را دارد و در ۳۶ بازی برای ایران ۲۳ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

نام بهترین گلزن پرسپولیس از فهرست تیم ملی فوتبال ایران خط می‌خورد

زمان لیست نهایی تیم ملی فوتبال اعلام شد

کی روش اسامی ۲۱ بازیکن را برای اردوی تیم ملی در قطر اعلام کرد

انتهای پیام/

روایت سایت ویتنامی از حضور ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه گاهی حملات دشمن فرهنگی و اعتقادی است گفت: حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در همایش روز ارتش، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند و در حالی که نزدیک به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران شاد شد.

وی با اشاره به حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر، افزود: یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی می‌داریم؛ باید از شهدایی همچون ایرج رستمی، شهید صفا، شهید مهمانی، شهید قرنی، شهید کشوری و شهید ستاری، شهید شیرودی، شهید بابایی، شهید خلعتبری، شهید کلاهدوز درس گرفت.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی از طرح نور، خاطرنشان کرد: گاهی حمله دشمن به ساختمان و گاه به فرهنگ است، اما حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت: زمانی که عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.

وی افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب، تصریح کرد: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته است که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و بی‌باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبر دینی و سربازان شجاع او است.

کد خبر 745400

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم)
  • شلیک به قلب مهاجم
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • (عکس) تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)