Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره سینمای مستند (حقیقت) شامگاه یکشنبه 25 آذر در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور سینماگران و اهالی رسانه برگزار شد و برگزیدگان بخشهای مختلف به شرح زیر معرفی شدند:

بخش هنر و تجربه:

تندیس هنر و تجربه و مبلغ ۸۰ میلیون ریال به بابک بهداد کارگردان «بهارستان»، تندیس هنر و تجربه و مبلغ ۸۰ میلیون به آرمین ایثاریان کارگردان «اسرار دریاچه» و لوح افتخار و جایزه نقدی شبکه مستند به مبلغ ۷۰ میلیون ریال به یاسر طالبی کارگردان «دلبند» اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم