Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های زیبایی هر زن، رنگ موهایش است. اگر شما هم می‌خواهید از دنیای مد هم عقب نیفتید، به شما پیشنهاد می‌دهیم قبل از انتخاب رنگ موهایتان برای زمستان ۲۰۱۹، به رنگ‌هایی که در ادامه برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید. رنگ مو‌هایی که در این مطلب آورده ایم، بهترین رنگ مو برای زمستان ۲۰۱۹ معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلاتینیوم یخی



اگر عاشق مو‌های پلاتینیوم هستید، پلاتینیوم یخی می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. کارا دلوین از ستاره‌هایی ست که به این ترند علاقه زیادی نشان داده است. البته با این رنگ مو باید آرایشی مناسب داشته باشید تا صورت تان خیلی بی روح نشان داده نشود.

خاکستری یخی



شاید فکر کنید که با رنگ خاکستری شبیه پیرزن‌ها می‌شوید، اما این رنگ مو با آنچه در تصور شماست، فرق دارد. خاکستری که امسال مد شده، ریشه‌های تیره دارد. از این رو شما باید در حد چند سانت بالای موهایتان را تیره، سپس باقی را به رنگ خاکستری یخی کنید.

قهوه‌ای تیره



همانطور که شما هم می‌دانید، رنگ مو در تابستان روشن‌تر و در زمستان تیره‌تر می‌شود. قهوه‌ای تیره از رنگ‌هایی ست که هیچ گاه از مد نمی‌افتد. البته برای این که موهایتان رنگ جذاب تری داشته باشد بهتر است که مانند جما چان ترکیبی از رنگ‌های روشن و تیره را با هم به موهایتان بزنید تا تن گرم تری داشته باشد.

هایلایت تیره



اگر مو‌های تیره‌ای دارید و از طرفی نمی‌خواهید کل آن را رنگ کنید، می‌توانید به سادگی و به کمک هایلایت در موهایتان سایه روشن و تفاوت بسیاری ایجاد کنید. کافی ست رنگی چند درجه تیره‌تر از موهایتان را بردارید و قسمت‌هایی از موهایتان را رنگ کنید.

مشکی جوهری



اگر می‌خواهید تغییرات اساسی در چهره تان ایجاد کنید، حتما لازم نیست که به سراغ رنگ‌های پاستلی بروید، رنگ مشکی جوهری می‌تواند ظاهر شما را از این رو به آن رو کند. کیم کارداشیان ستاره‌ای ست که در مد شدن این رنگ تاثیر زیادی داشت. خوبی مشکی جوهری آن است که به هر رنگ پوستی می‌آید. برای شفافیت بیشتر، می‌توانید از روغن آرگان استفاده کنید.

بلوند عسلی



یکی دیگر از رنگ‌های روشن زمستان ۹۸ بلوند عسلی ست. شما می‌توانید کل موهایتان را به این رنگ کنید یا این که پایه موهایتان را به این رنگ و هایلایت‌های روشن‌تر را به آن اضافه کنید.   منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی رنگ مو رنگ کردن مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت

متقاضیانی که در دی ماه ۱۴۰۲ با موعد تحویل زمستان خودروی ساینا s تیپ da ثبت نام کرده اند همچنان در انتظار تحویل خودرو مانده اند.

شهروند خبرنگار ما با ابراز نارضایتی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و عرض ادب؛ با اینکه بیش از ۱۰۰ روز از ثبت نام ساینا s تیپ da تاریخ هفتم دی ماه در سامانه یکپارچه می‌گذرد و سامانه یکپارچه اسامی را برای شرکت سایپا ارسال کرده در حالیکه موعود تحویل زمستان ۱۴۰۲ بوده، اما شرکت سایپا اعلام می‌کند که ظرفیت ثبت نامی در سامانه یکپارچه بیش از ظرفیت است و به احتمال زیاد به شما خودرویی تعلق نمی‌گیرد و می‌توانید از سامانه یکپارچه شکایت کنید لطفا پیگیری کنید.

منبع: سعید نیک سرشت - شهروند خبرنگار

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد