Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@13:13:19 GMT

نشت مونوکسید کربن در یک تالار عروسی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۶۸۵۹

نشت مونوکسید کربن در یک تالار عروسی

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات نشت مونوکسید کربن در یک تالار عروسی گفت: این حادثه ساعت ۱۶:۱۰ ظهر امروز (یکشنبه) در تالاری در حصار مطهری همدان رخ داده است.

وی افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: متاسفانه در این حادثه ۱۷ نفر دچار مسمومیت شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: پارسینه

کلیدواژه: مونوکسید کربن تالار عروسی حادثه مسمومیت گاز گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ،دکتر محمود شمسی پور با اعلام ثبت ۲۰۴ هزار و ۵۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ طی سال گذشته در استان گفت: از این تعداد ۴۳هزار و ۲۸۷ مورد منجر به اعزام آمبولانس به محل حادثه شد.

وی ماموریت های اورژانس را شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها عنوان کرد و افزود: پارسال ۴۳ هزارو ۲۸۷ ماموریت اورژانس انجام شد که بیش از نیمی از آن معادل ۲۶هزار و ۱۴۰ ماموریت مربوط به بیماری‌ها بود.

وی افزود: از این تعداد ماموریت، ۲ هزار و ۷۵۲ مورد مربوط به بیماری های قلبی و یک هزار و ۸۶۹ مورد مربوط به بیماری های تنفسی انجام شد.

دکتر شمسی پور یادآور شد: پارسال ۱۰هزار و ۴۱۱ ماموریت حوادث تصادفی صورت گرفت که نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش ۸ درصدی همراه بود.

وی ماموریت حوادث غیرتصادفی را ۹ هزار و ۲۳۹ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن پارسال در استان ثبت شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بودیم.

دکتر شمسی پور با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده تعداد ۳۱ مورد غرق شدگی گزارش شد گفت: امداد هوایی اورژانس در سال گذشته ۵۶ مورد بود که نسبت به سال ۱۴۰۱ با کاهش ۱۸ درصدی همراه شد.

وی در پایان تعداد مزاحمت تلفنی با مراکز ۱۱۵ استان را ۲۴ هزار و ۴۹۶ مورد اعلام کرد و گفت: مزاحمت ها باعث کاهش کیفیت خدمات به مددجویان می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896203

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن