Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و منچستریونایتد نخستین دربی شمال غرب انگلیس در فصل جاری را برگزار کردند.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: یکشنبه، 25 آذر 1397 (16 دسامبر 2018)

زمان برگزاری: 19:30 به وقت ایران

محل برگزاری: استادیوم آنفیلد

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس -هفته هفدهم

داور: مارتین اتکینسون

گلزنان و دقایق: سادیو مانه (دقیقه 24)، جسی لینگارد (دقیقه 33)، ژردان شکیری (دقایق 73 و 80)

ترکیب تیم ها و مروری بر جریان بازی

نیمه اول: در دقیقه 4، ضربه شروع مجدد منچستریونایتد مستقیما وارد دروازه لیورپول شد اما لوکاکو در شرایط آفساید قرار داشت و حرکتش به سمت توپ موجب فریب آلیسون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دقیقه بعد، ضربه سر روبرتو فیرمینو روی کرنر ارسالی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 7، فیرمینو شوتی زمینی و دقیق را روانه دروازه منچستریونایتد کرد که با واکنش دخیا روبرو شد؛ در این صحنه صلاح و کیتا نتوانستند از توپ برگشتی بهره ببرند. دو دقیقه بعد، شوت محکم و خطرناک فابینیو با برخورد به دست دخیا راهی کرنر شد. فشار حملات لیورپول روی دروازه منچستریونایتد در ده دقیقه ابتدایی، بسیار زیاد بود اما رفته رفته بازی آرام شد.

در دقیقه 14، شوت پای چپ فیرمینو با اختلاف نه چندان زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. ده دقیقه بعد، سادیو مانه توانست گل نخست لیورپول را به ثمر برساند؛ این وینگر سنگالی پاس فابینیو به درون محوطه جریمه را به زیبایی کنترل کرد و سپس با یک ضربه پای چپ دروازه داوید دخیا را گشود. در دقیقه 27، لوورن نتوانست از روی خط محوطه شش قدم ضربه دقیقی به توپ بزند و در حالی پس از این صحنه احساس مصدومیت می کرد که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفته بود.

نیمه دوم:

 

برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی آن در بخش نتایج زنده وبسایت طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل ها

لیورپول 1-0 منچستریونایتد | سادیو مانه (دقیقه 24):

لیورپول 1-1 منچستریونایتد | جسی لینگارد (دقیقه 33):

لیورپول 2-1 منچستریونایتد | ژردان شکیری (دقیقه 73):

لیورپول 3-1 منچستریونایتد | ژردان شکیری (دقیقه 80):

خلاصه بازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که تا پایان نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود و به شدت اینتر را در راه فتح اسکودتو تهدید می‌کرد، پس از یک سلسه نتایج بد حالا به رده سوم سقوط کرده و 17 امتیاز با اینتر فاصله دارد.

یووه امروز در خانه میزبان جنوا، تیم دوازدهم جدول، بود و در صورت پیروزی موقتا بالاتر از میلان به رتبه دوم می‌رسید.

یووه بازی را خوب شروع کرد اما اولین موقعیت جدی بازی را جنوا در دقیقه هفتم خلق کرد. روی ارسال گودمونسون این بانی بود که با ضربه سر دروازه یووه را تهدید کرد ولی شزنی واکنشی به موقع نشان داد و توپ را مهار کرد.

بازی در اختیار یووه بود ولی حملات میهمان خطرناک‌تر بودند. در دقیقه 25 کامبیاسو روی تیر دوم با ضربه سر توپ را به کرنر فرستاد و اگر دخالت او نبود، بازیکن جنوا آماده بود تا دروازه را باز کند.

در ادامه نیمه نخست موقعیت جدی روی دروازه‌ها نداشتیم و بازی بدون گل مساوی شد.

در نیمه دوم و با تغییراتی که مکس آلگری ایجاد کرد، شرایط یوونتوس بهتر شد. در دقیقه 64 شوت ایلینج با بدشانسی به تیر برخورد کرد و چون گلر جنوا هم اثر کوچکی روی توپ داشت، اعلام کرنر شد. کرنری که ثمری برای یووه نداشت.

دو دقیقه بعد روی یک ارسال از راست، ولاهوویچ با ضربه سر تا یک‌قدمی گلزنی پیش رفت اما توپ با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

یووه بدشانس هم بود که در دقیقه 90 شوت مویزه کین به تیر دروازه جنوا برخورد کرد و گل نشد. در دقیقه 93 ولاهوویچ با کارت قرمز داور اخراج شد تا 10 نفره دو دقیقه پایانی را ادامه دهد.

در نهایت این بازی بدون گل مساوی شد و یوونتوس با 59 امتیاز موقتا به رده دوم رفت.

دیگر خبرها

  • دیدگاه ژورنالیست؛ فوتبال کلاسیک اولدترافورد به چهارگانه کلوپ پایان داد
  • درگیری عجیب یورگن کلوپ با خبرنگار: حالت خوب نیست و سوال احمقانه می‌پرسی!
  • کلوپ خبر داد؛ مصدومیت نونیز، خاکپو و دیاز در بازی مقابل منچستریونایتد!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - لیورپول 3
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد
  • یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود
  • فرصت طلایی یا تیر خلاص؛ چرا بازی با لیورپول برای اریک تن هاخ مهم است؟