Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

حمید گرمابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص راهکار کاهش التهابات بازار خودرو و برنامه های کمیسیون صنایع گفت: کمیسیون صنایع ساختار سه جانبه از خودروساز، وزارت صمت و شورای سیاست‌گذاری تعیین کرد ، که بر مبنای یک آنالیز دقیق قیمت روز خودرو مشخص شود.
وی ادامه داد: خودروهای مختلف ارزبری متفاوتی  دارند و بالا بودن قیمت قطعات می تواند در در بالا رفتن قیمت خودرو تاثیر بگذارد ولی این افزایش قیمت قطعا پس از آنالیز قیمت و قبول آن  توسط کمیته سه جانبه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور، فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چه در افزایش قیمت خودرو ها  توجه به حقوق مردم اولویت بیشتری دارد اما باید توجه کنیم که اگر خودروسازهای کشور شرایط مناسبی نداشته باشند، نمی توانند ادامه کار بدهند.

خودروسازی دومین صنعت پر اشتغال کشور
 گرمابی افزود: در صورت کسادی بازار اولین مشکلی که برای خودروسازان داخلی به وجود خواهد آمد، این است که تمام کسانی که با این صنعت سر و کار دارند متضرر می شوند. صنعت خودروسازی بعد از نفت و پتروشیمی دومین صنعت کشور است، و اشتغال زیادی ایجاد کرده است.

خودروساز باید کیفیت را بالا ببرد
 وی اظهار کرد: در افزایش قیمت ها باید حقوق مردم نیز رعایت شود از جمله عرضه خودرو با قیمت  و باکیفیت مناسب است.

خودروسازها   باید از هزینه‌های اضافی احتمالی بکاهند تا بتوانند با حداقل افزایش، خودرو در اختیار مردم قرار بدهند

ما به خودروسازها هم در کمیسیون‌ها و جلسات متعدد  تاکید کردیم که باید از هزینه‌های اضافی احتمالی بکاهند تا بتوانند با حداقل افزایش قیمت، خودرو در اختیار مردم قرار بدهند.
گرمابی تصریح کرد:مقرر شد در آخرین جلسه‌ای کمیسیون صنایع و معادن مجلس کمیته سه جانبه شکل بگیرد و آنالیز قیمت خودرو را انجام دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • ویژگی‌های اسکنر لابراتواری و اسکنر مدیت
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت