Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:19:41 GMT

پزشک قلابی در قزوین به مراجع قضایی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۰۵۴

پزشک قلابی در قزوین به مراجع قضایی معرفی شد

قزوین – ایرنا - رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: فردی که بدون تحصیلات مرتبط و مجوز قانونی و خودسرانه، به صورت سیّار در منازل شخصی افراد مبادرت به فعالیت‏های پزشکی می‏ کرد، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمدرضا مدبر روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: متاسفانه بر اثر مداخلات خودسرانه این فرد یکی از بیماران بر اثر عفونت، جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فرد خاطی با مراجعه به آسایشگاه سالمندان و یا منزل شخصی افراد که بیمار بستری داشتند، اقداماتی نظیر تزریقات، پانسمان، شستشوی زخم و دپرید پوست به منظور مداوای محل زخم و یا سوختگی انجام می داد.
مدبر افزود: افرادی که این مرد را برای اقدامات درمانی به منزل خود راه داده بودند، اذعان داشتند که وی با وسایل غیراستاندارد و بدون اطمینان از استریزاسیون آنها، زخم و جراحات پوستی بیماران را شستشو و پانسمان می کرد.
رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: متاسفانه این فرد با سوء ‏استفاده از نا آگاهی مردم و گرفتن مبالغی، مداخلات پزشکی و درمانی داشت تا جایی که برخی از بیماران، دستخوش عفونت و بستری در بیمارستان شدند.
این مقام مسئول با اشاره به ارجاع پرونده این فرد به مراجع قضایی، گفت: آگاهی مردم در این زمینه و جلوگیری از ورود افراد ناشناس و فاقد مجوز در امور پزشکی نقش موثری در پیشگیری از وقوع چنین حوادثی ایفا می کند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشك قلابي طبابت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد