Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@20:30:57 GMT

عملکرد ناامید کننده تیم مورینیو در خط دفاع

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۰۷۰

به گزارش وانانیوز،  منچستر یونایتد در دیدار مقابل لیورپول با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد تا بار دیگر عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در خط دفاعی در این فصل مشخص شود.

شاگردان مورینیو در ۷ بازی خارج از خانه خود در جزیره در این فصل موفق به کلین شیت نشده است که این موضوع از سال ۲۰۱۳ بی سابقه بوده است.

همچنین تیم آقای خاص فصل گذشته در ۳۸ بازی ۲۸ گل دریافت کرده بود و این در شرایطی است که حالا در ۱۷ بازی ۲۹ گل خورده که یک گل هم از فصل پیش بیشتر گل دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیاطین سرخ با ۳ گلی که امروز دریافت کردند تفاضل گل‌شان به صفر رسید.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی

یولیان ناگلزمان از بازگشت دوباره تونی کروس به تیمش بسیار راضی است.

طرفداری | تونی کروس، هافبک باتجربه رئال مادرید، پس از سه سال دوری از تیم ملی آلمان، در مارس ۲۰۲۴ به این تیم بازگشت.

آمار و ارقام نشان از بازگشت شکوهمند مهندس آلمان‌ها و تاثیر مثبت این هافبک خلاق می‌دهد. آلمان با حضور کروس در دو بازی اخیر خود مقابل فرانسه و هلند به پیروزی رسیده است، در حالی که در 10 بازی اخیر بدون کروس، آنها تنها 1 بار به پیروزی رسیده بودند. تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان به مهره‌ای کلیدی در این تیم تبدیل شده است. او با بازیسازی دقیق و خلاقانه خود، موقعیت‌های گلزنی زیادی برای هم تیمی‌های خود ایجاد می‌کند و در فاز دفاعی نیز عملکرد قابل قبولی دارد. حضور کروس در ترکیب آلمان، این تیم را به یک مدعی جدی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ تبدیل می‌کند.

عملکرد تونی کروس در بازگشت دوباره به تیم ملی فوتبال آلمان

کروس در دو بازی اخیر آلمان مقابل فرانسه و هلند، عملکردی درخشان داشت. او در مجموع ۱۷۹ دقیقه بازی کرد و ۲۴۱ پاس با دقت ۹۴% ارسال کرد. کروس ۳۰ پاس به یک سوم نهایی زمین ارسال کرد و ۴ موقعیت گل برای هم تیمی‌های خود ساخت. او همچنین در این دو بازی دو پاس گل داد و در هیچ یک از نبردهای تن به تن خود مغلوب نشد.

۱۷۹ دقیقه بازی ۲۴۱ پاس ۹۴% دقت پاس 30 پاس به یک سوم نهایی ۴ موقعیت سازی 2 پاس گل 0 بار مغلوب شده در نبردهای تن به تن آلمان با کروس (۲ برد از ۲ بازی) نسبت به ۱۰ بازی اخیر بدون او (۱ برد) عملکرد بهتری داشته است.

نقاط قوت تونی کروس بازیسازی دقیق و خلاقانه ارسال پاس‌های بلند و کوتاه دقیق دید عالی و قدرت بازیخوانی بالا تجربه و هوش بازی بالا توانایی رهبری و هدایت تیم

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • گوگل از عملکرد خود در اروپا دفاع می کند
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت