Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:56:10 GMT

جهرم میزبان کنگره اخلاق پزشکی کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۱۰۴

جهرم میزبان کنگره اخلاق پزشکی کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: همایش دوسالانه اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با حضور متخصصان زنان و زایمان، صاحب‌نظران درمان نازایی و اندیشمندان حوزه فقه، اخلاق و حقوق در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، امسال به‌طور همزمان با ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران از روز سه شنبه ٢٧ تا ٢٩ آذرماه در دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، آموزش‌های اخلاق پزشکی، بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای، اخلاق در ارائه خدمات سلامت، اخلاق در پژوهش‌های پزشکی و اخلاق در سیاستگذاری سلامت را از محور‌های این همایش عنوان کرد.

رحمانیان با بیان اینکه میزبانی این کنگره حاصل تلاش‌ها و نوآوری‌های آموزشی گروه اخلاق پزشکی جهرم و درخشش این مجموعه در سطح کشور است، ادامه داد: کنگره ششم در روز نخست خود پذیرای مدیران گروه‌های اخلاق پزشکی و مسوولان بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای است که با شعار «آموزش اخلاق پزشکی دیروز، امروز، فردا» برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز از ارسال ۴٣۰ چکیده مقاله حیطه اخلاق پزشکی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد مقاله ارسال شده ٣۱٢ مقاله به‌صورت پوستر و ٣۶ مقاله به شکل سخنرانی ارائه می‌شود.

کاووس صلح‌جو افزود: در این کنگره کشوری هفت پنل تخصصی در موضوعات اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری، اخلاق حرفه‌ای در پزشکی، اخلاق حرفه‌ای در پیراپزشکی، آموزش اخلاق پزشکی، اخلاق در پرستاری، اخلاق در پژوهش و مبانی اخلاق پزشکی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران در جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور