Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کيش-ايرنا- مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش با حضور در برنامه تلويزيوني شبکه جهاني جام جم ظرفيت هاي گردشگري و توانمندي هاي اقتصادي اين جزيره را براي ايرانيان سراسر جهان تشريح کرد.

به گزارش ايرنا، غلامحسين مظفري گفت: جزيره زيبا ي کيش با برخورداري از جاذبه هاي طبيعي و موقعيت بي بديل جغرافيايي در گستره آبهاي فيروزه اي خليج فارس و داشتن زيرساخت هاي مناسب مي تواند به مهمترين مقصد گردشگران داخلي و خارجي و فرصتي مناسب براي سرمايه گذاري تبديل شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، وجود امکانات اقامتي و زيرساختهاي گردشگري از جمله 54 هتل با 12 هزار تخت در جزيره کيش، عدم نياز به دريافت رواديد براي سفر ايرانيان خارج از کشور و گردشگران خارجي ،برخورداري از خطوط پروازي و حمل و نقل دريايي بين کيش با کشورهاي حوزه خليج فارس را از مزيت ها ي اقتصادي و زيرساخت هاي گردشگري از جمله گردشگري سلامت در جزيره کيش عنوان کرد.
مديرعامل منطقه آزاد کيش همچنين از تعريف 9 پروژه مشخص و مدون براي سرمايه گذاري در حوزه سلامت در بسته فرصت هاي سرمايه گذاري کيش خبرداد و افزود: درخصوص توسعه گردشگري سلامت درپي نشست هايي که با مسئولان مرتبط در وزارت بهداشت داشتيم تلاش شده گام هاي جدي براي فعاليت سرمايه گذاران حوزه گردشگري سلامت کشور درکيش برداشته شود.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش در اين برنامه تلويزيوني با بيان اينکه بيمارستان کيش ، بيمارستان خوبي است اما ظرفيت محدودي دارد گفت: درحال حاضر بخشVIP بيمارستان کيش در اغلب اوقات ميزبان گردشگران سلامت از کشور هاي خارجي است و ظرفيت پروازهاي عمان به کيش نيز با کمبود مواجه شده است که دراين بخش عمان اير براي افزايش پروازها اعلام آمادگي کرده است و البته هواپيمايي کيش اير درحال برنامه ريزي براي اين موضوع است.
دکتر مظفري در اين برنامه با اشاره به يرنامه ريزيهاي آتي در حوزه سرمايه گذاري در جزيره کيش تشريح کرد: بسته فرصت هاي سرمايه گذاري به همت متخصصان حوزه اقتصادي مهيا و از بين 620 طرح و ايده مناسب براي جزيره کيش 54 طرح مطالعاتي بصورت دقيق دراين بسته تعريف شده و به سرمايه گذاران ارائه مي شود.
وي اضافه کرد: اين طرح ها داراي توجيه اقتصادي است و دربازه زماني به سود دهي مي رسند . همچنين در اين بسته مزيت ها ومشوق هاي سرمايه گذاري درکيش مانند شرايط ويژه ارائه زمين و پروانه ساخت ونحوه بازپرداخت مطالبات سازمان به سرمايه گذاران درج شده است.
دکتر مظفري درپايان با اشاره به برگزاري رويدادهاي مختلف شامل جشنواره هاي تابستاني نوروزي، فرهنگي و هنري، از برنامه ريزي براي استقرار دبيرخانه دائمي اين جشنواره ها در کيش خبرداد.
1339
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • از شیدایی به رضاخان تا قلع و قمع مخالفان مصدق!
  • شعر قیصر بر ظرفیت و توانمندی زبان فارسی افزود
  • بخشی از طبیعت بهاری بهشت گردشگری استان قزوین به روایت فیلم