Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@12:36:08 GMT

پشت پرده سُر خوردن سریالی خودروها در جاده نوشهر!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۲۰۳

رکنا: ریختن گازوئیل در جاده نوشهر به رویان منجر به تصادفات زنجیره‌ای شده و عاملین این عمل نیز هنوز شناسایی نشده‌اند.

به گزارش رکنا، روز گذشته کلیپی دردناک از ریختن گازوئیل در جاده نوشهر به رویان در منطقه امیررود در فضای مجازی دست به دست شد که این خودرو به دلیل ریخته شدن گازوئیل در این مسیر سر خورده و منحرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر موجب تصادف Crash زنجیره ای شدیدی بین تعداد زیادی از خودروها با یکدیگر و آسیب بسیاری از رانندگان، سرنشینان و عابرین پیاده شد.

اینکه این گازوئیلها به طور سهوی ریخته شده است یا عمدی هنوز معلوم نیست به همین دلیل خبرگزاری ایسنا از مسئولان مربوطه پیگیر این موضوع مهم شد.

سهیل درویش، رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان نوشهر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ریخته شدن گازوئیل و بارش باران در روز گذشته موجب برخورد تعداد زیادی از خودروها شد، اظهار کرد: پس از اینکه گزارش این خبر به ما رسید به اتفاق تعدادی از نیروهای راه در مسیر حضور یافتیم و با کمک آتش نشانی توانستیم اندکی از وضعیت مسیر را با ریختن شن و خاک بهتر کنیم.

وی افزود: اینکه این گازوئیل سهوی و یا عمدی ریخته شده است با دیدن دوربین مغازه های اطراف مسیر ابهامات برطرف نشد و در حال بررسی بیشتر هستیم. برای بررسی بیشتر به فرمانده نیروی انتظامی و دادستانی نامه زده شده است تا اقدامات لازم صورت گیرد.

خبرگزاری ایسنا در کنار مسئولان، پیگیر روشن شدن این موضوع که با جان و مال انسان ها در ارتباط است تا با متخلفان احتمالی از طریق قانونی اقدامات لازم صورت گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی تصادف Crash جاده خوردن سریالی نوشهر عکس دختر جوان ایران ایرانی فرار پسر اعدام زن مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نوشهر از اجرای عملیات خط کشی محور کجور این شهرستان به طول ۲۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، بهنام کاووسی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نوشهر به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به خصوص در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

کاووسی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قبیل تأمین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیر نما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است.

وی در ادامه افزود: پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • اعلام قیمت خودرو در بازار/ این خودروها ریزش سنگین را تجربه کردند
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​