Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:39:08 GMT

بسیج اصناف در خدمت دولت است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۳۳۵

بسیج اصناف در خدمت دولت است

مشهد- ایرنا- رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: این نهاد با تمام توان در خدمت دولت است تا مشکلات حل شود.

غلامرضا حسن پور یکشنبه شب در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد افزود: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دشمن می خواهد از این مشکلات به نفع خود بهره ببرد.
وی اظهار داشت: در ماههای اخیر نیز دشمن می خواست با سوء استفاده از مشکلات رانندگان آنها را به اعتصاب دعوت کند و در مقابل نظام قرار دهد که در برابر مردم شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شبکه حمل و نقل جاده ای کشور همانند مویرگهای خون رسانی عمل می کنند و نیازمند قلب تپنده و قوی هستند که بسیج اصناف در این زمینه آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند تا مشکلات این بخش حل شود.
حسن پور با بیان اینکه خانواده حمل و نقل کشور 800 شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال خدمات بسیار به کشور کرده است که باید قدر آن را بدانیم.
وی اظهار داشت: ساخت 16 هزار و 627 کیلومتر بزرگراه، افزایش 6 برابری مجموع راههای کشور از 46 هزار به 280 هزار کیلومتر و افزایش 500 برابری آسفالت روستایی از 200 کیلومتر در سال 57 به بیش از 107 هزار کیلومتر از جمله خدمات نظام در بخش حمل و نقل است.

* بخش حمل و نقل نیازمند توجه بیشتر
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: بیش از 98 درصد بخش حمل و نقل رانندگانی هستند که در این زمینه سرمایه گذاری بسیار کرده اند و نیازمند تسهیلات و حمایتهای بیشتری از سوی دولت هستند.
جواد وحدتی فرد افزود: در شمال و شرق کشور برخی رفتارهای کشورهای افغانستان و ترکمنستان شرایط حضور رانندگان ایرانی در این کشورها را سخت و تبدیل به دغدغه و ایجاد برخی مشکلات کرده است که نیازمند توجه بیشتر می باشد.
در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد خانواده 16 شهید حمل و نقل جاده ای و 6 خانواده شهید مدافع حرم بخش اصناف مشهد حضور داشتند.
26 آذر روز ملی حمل و نقل نامگذاری شده است.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج اصناف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد