Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در دیدار رده بندی دومین دوره پیکار‌های گرند اسلم تکواندو که در شهر ووشی چین برگزار شد آرمین هادی پور هوگوش پوش گیلانی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم با غلبه بر حریفی از کره جنوبی با نتیجه ۳ بر ۲ به مدال برنز این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

این تکواندوکار گیلانی در این مسابقات پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار ساوکویهاری رامنارونگ حریفی از تایلند را مقتدرانه شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست برابر جونگ جانگ ورزشکاری از کره جنوبی و نایب قهرمان دوره قبل گرند اسلم، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و دارنده ۲ طلا و یک برنز گرند پری ۲۰۱۸ به دیدار رده بندی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/اص

تکواندوکار گیلانی برنز گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

کد خبر 6088258

دیگر خبرها

  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان