Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@17:36:24 GMT

حجاب در وصیتنامه شهدا (۱)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۵۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, حجاب در وصیتنامه شهدا 

شهید عباس علی عباسی (۱۳۶۴-۱۳۴۴ قم)

 

خواهرا محترمه کلاس، به حجاب خود پایبند باشید، این حرف مرا نمی‌خواهم که یک دستور بدانید، بلکه یک برادر خیلی کوچک به شما تذکر می‌دهد و نه از باب اینکه شما حجاب را رعایت نمی‌کنید، خیر، منظور من این است که کارتان و حجابتان و درستان در جهت خداوند باشد، ببینید خدا با این وضع شما راضی است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهید شیرالله عموزاده (۱۳۶۶-۱۳۴۷ خلخال)

 

برادران عزیزم، به شما سفارش و وصیت می‌کنم که از رفتن من هرگز ناراحت نباشید و سیاه نپوشید و بدانید راهی که رفتم درست و برای خدا بوده است و از شما می‌خواهم راه مرا ادامه دهید و نگذارید اسلحه‌ام زمین بماند و به قول آن بزرگ، آنان که رفتند کاری حسینی کردند و آنان که ماندند کار زینبی بکنند. شما خود آگاه‌تر از من هستید و لکن جهت سفارش و یادآوری عرض می‌کنم که (خواهرم) حجابت و زینتت را حفظ کن و به دیگران نیز بیاموز.

 

شهید عباس کارگر (۱۳۶۱-۱۳۴۰ ساوه)

 

... و اما آخرین سخنم با خواهرانم است: خواهران من، گرچه من به یاری خدا در سنگر با کفار مبارزه کردم و با خون خود انقلاب را از گزند کفار بعثی حفظ کردم، ولیکن رسالت ادامه این راه و این مبارزه بر دوش شما می‌باشد و این شما هستید که باید در سنگر حجاب علیه تمامی مظاهر زشتی و فحشا بشورید و به تمامی زنان جهان درس آزادگی را که از حضرت فاطمه (س) آموخته‌اید یاد بدهید.

 

...از شما خواهرانم تقاضا دارم که در انجام فرایض دینی کوشا باشید و حجاب را صددرصد رعایت کنید وگرنه خداوند از شما راضی نیست.

 

 

" شهید علیرضا کریمی "

 

 

مادرم! فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می‌کنند و زنان ما عفت را!

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه

سومین یادواره سردار شهید حاج محمد ناصر ناصری، سرداران شهید زیرکوه و ۱۱۰ شهید والا مقام شهرستان زیرکوه با حضور خانواده و فرزندان شهید ناصری، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجمتع مسجد جامع و فاطمیه شهر حاجی آباد برگزار شد.

در این یادواره که برای سومین سال با مشارکت خیرین قرارگاه جهادی پیشرفت سردار شهید ناصری برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان و مادران شهدا گرامی داشته شد.

علی آبادی مسئول برگزاری این رویداد فرهنگی هدف از این یادواره را علاوه بر عمل به منویات مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یا و خاطر شهدا، الگو سازی روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل جوان و نوجوان دانست.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در بیرجند

او افزود: اگر روحیه جهاد و ایثار و فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه بین آحاد مردم و نوجوانان و جوانان گسترش یابد دیگر توطئه‌های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان بر نسل جوان اثر ندارد و باید همواره به دنبال تحقق آن بود.

در این یادواره قاری برجسته و بین المللی جهان اسلام حاج حسین فردی نیز حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • فیلم/ شعر طیبه عباسی درباره پیدا شدن وصیتنامه کودک فلسطینی