Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:41:16 GMT

خواسته لیورپولی ها؛ لطفا مورینیو را اخراج نکنید!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۵۳۱

خواسته لیورپولی ها؛ لطفا مورینیو را اخراج نکنید!

هواداران لیورپول در پایان دیدار برابر منچستریونایتد با تمسخر رقیب دیرینه خود پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول موفق شد با ارائه یک نمایش برتر و در حالیکه می توانست به گل های بیستری نیز دست یابد، در نهایت با نتیجه 1-3 یونایتد را مغلوب کرده و دوباره صدرنشین لیگ برتر شود. در پایان این دیدار هواداران لیورپول با سر دادن شعار " لطفا مورینیو را اخراج نکنید"، به تمسخر تیم رقیب و سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در استادیوم آنفیلد پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مورینیو در گذشته بارها در استادیوم آنفیلد با تیم های مختلف به پیروزی رسیده بود و به همین دلیل در بین هواداران لیورپول هرگز محبوب نبوده است.

 

لیورپول برای نخستین بار از سال 2013 موفق شد در لیگ برتر منچستر یونایتد را در آنفیلد شکست داده و به رکورد 18 بازی شکست ناپذیری در لیگ برتر برای اولین در تاریخ این باشگاه برسد.

لیورپول منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )

به گزارش ورزش سه، فوتسال عراق در سالیان اخیر پیشرفت بسزایی داشته است و بسیاری از بازیکنان مطرح ایرانی در لیگ باشگاهی این کشور توپ می‌زنند که حالا برای اولین بار به مربیان ایرانی روی آوردند. محسن حسن زاده سرمربی فصل گذشته تیم فرش آرا مشهد که کارنامه قابل توجهی در دوران مربیگری اش برجای گذاشته و در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با هدایت فرش آرا یکی از شگفتی ساز ها به شمار رفتند، با قراردادی چهار ماهه هدایت تیم المصافی را برعهده گرفت.

محسن حسن زاده، تنها مربی ایرانی در لیگ باشگاهی عراق محسوب می‌شود و در نیم فصل دوم روی نیمکت المصافی، تیم ششم لیگ عراق خواهد نشست.

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال عراق، پس از پایان جام ملت‌های آسیا 2024 پیگیری می‌شود و حسن زاده در این مدت کوتاه باید بازیکنانش را آماده ادامه رقابت‌ها کند.

مدیران المصافی در اولین جلسه تمرینی از حضور مربی ایرانی بسیار استقبال کردند و امیدوار هستند تا نتایج درخشان حسن‌زاده در لیگ برتر ایران، در تیم المصافی نیز تکرار شود.

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکنید+ فیلم
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس