Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@14:36:41 GMT

پیکر سردار «منصوری» صبح دوشنبه در مشهد تشییع می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۵۵۸

پیکر سردار «منصوری» صبح دوشنبه در مشهد تشییع می شود

رکنا: پیکر فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور روز دوشنبه در مشهد تشییع می شود.

پیکر فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور صبح دوشنبه از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در بارگاه امام هشتم(ع) طواف داده خواهد شد.

این مراسم فردا از ساعت ۸:۳۰ صبح از مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) آغاز و همزمان شهید نیز پیش از آغاز تشییع با پیکر این سردار اسلام وداع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز در پیامی درگذشت فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله علم الهدی آمده است :خبر درگذشت شهادت گونه رزمنده دلاور و سردار غیور سپاه اسلام، سردار سرتیپ قدرت الله منصوری موجب تالم خاطر مومنین و مجاهدان انقلابی شد. از زمره مجاهدانی بودند که سالهای عمر خویش را به مجاهدت خالصانه و مبارزه جانانه در دفاع مقدس اسلامی سپری کردند.

فقدان این سردار رشید اسلام و سرباز ولایت را به خانواده محترم و همرزمانش تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را در عتبه مقدسه ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) از خداوند متعال مسئلت دارم.

سردار قدرت الله منصوری پس از دوران دفاع مقدس مسئولیت‌های مهمی از جمله فرماندهی تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر ۵ نصر و فرماندهی قرارگاه قدس را برعهده داشت و از سال ۱۳۹۳ با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب و سرانجام صبح یکشنبه در هنگام تنظیف سلاح خود دچار حادثه Incident شد و جان خود را از دست داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس برای دستگیری این زن محجبه جایزه نجومی تعیین شد+عکس دردسر خودروی لاکچری زن پولدار برای پسر جوان تهرانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident مشهد حکم صبح شهید شمال شرق عکس دختر جوان ایران ایرانی فرار پسر اعدام زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران در بخشی از فیلمی که فارس منتشر کرده، در خصوص طرح نور گفت: مهم آن است که بدانیم یک دستگاه و مجموعه‌ای به نام فراجا با آن غیرتی که فرمانده این دستگاه در اجرای وظیفه قانونی طرح نور دارد در این مورد باید همه دلسوزان انقلاب و ارزش‌ها و دلسوزان فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی جامعه از این طرح حمایت کنند زیرا این دستگاه وظیفه قانونی خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: هر اقدامی که اجرا می‌شود ممکن است اشکالاتی داشته باشد و به دنبال آن عوامل اجراکننده تذکراتی هم دریافت کنند و این اتفاق هم رخ داده و طبیعی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، اظهار کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، تأکید کرد: این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابر اطلاعی که دارم هم با آن مأموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله به نکته‌ای در مورد لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: چون این لایحه باب میل برخی دوستان نیست لذا شروع به رد کردن آن و زیر سوال بردن این لایحه کرده‌اند که کار بسیار مسموم و نگران کننده است و دوستان باید از این کار پرهیز کنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899050

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس