Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازونداستاندار کرمانشاه  ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه هدف ازپرداخت تسهیلات را ایجاد اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: نباید این پرداخت ها صرفا به یک توزیع و پمپاژ پول تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه ۱۲۳ هزار بیکار دارد در حالیکه ادارات استان حداکثر ۶۰ هزار نفر پرسنل دارند که حداقل ۲۰ درصد آن مازاد بر نیاز جذب شده اند و بنابراین فارق التحصیلان باید برای اشتغال، تنها منتظر کار دولتی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این استان ظرفیت های بسیار خوبی برای اشتغال دارد که لازم است این ظرفیت ها به جوانان معرفی شود.

بازوند بر لزوم رسیدگی و توسعه رستوران های بین راهی اشاره کرد و گفت: رستورانهای استان به هیچ وجه وضعیت مناسبی ندارند و متولی خوبی نداردبا ساماندهی رستورانهای بین شهری می توان حدود ۵۰۰۰ شغل ایجاد کرد و در این راستا شهرستانهای زلزله زده که قطب گردشگری نیز می باشند موقعیت خوبی برای ایجاد رستورانهای خوب است.

استاندار کرمانشاه همچنین به منطقه اورامانات به عنوان یکی دیگر از مناطق گردشگری بکر و مستعد برای احداث رستوران اشاره کرد و بیان داشت: رعایت حریم جاده نباید مانعی برای ایجاد این رستوران ها شود چرا که این مسیر مشابه چالوس است و می توان آنرا توسعه داد.

وی تاکید کرد: مدیران اجرایی در سفر به شهرستانها با فارغ التحصیلان و دانش آموختگان حوزه های مختلف دانشگاهی که جویای کار هستند جلسات اختصاصی برگزار کنند.

انتهای پیام/ز


رعایت حریم جاده نباید مانعی برای ایجاد  رستوران ها شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بانک مرکزی قانون جدید تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن را به شبکه‌ی بانکی ابلاغ کرد.
براساس قانون بودجه امسال مبلغ وام ازدواج برای هر یک از زوج‌ها سیصد میلیون تومان و برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال سیصدو پنجاه میلیون تومان است.
 همچنین تسهیلات فرزند آوری برای اول تا چهارم به ترتیب چهل، هشتاد، صدوبیست و صدو پنجاه میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیشتر دویست میلیون تومان تعیین شده است.
تسهیلات قرض الحسنه ودیعه خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌هایی که از ابتدای سال ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم و یا بیشتر شده اند مبلغ سیصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس 
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای
  • پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی بوشهر