Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@15:21:15 GMT

کارگر افغان بزم شبانه تهران را به خون کشید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۷۲۰

کارگر افغان در بزم شبانه ای که در یک دامداری ترتیب داده بود دوستش را به قتل رساند و از محل متواری شد.به گزارش بلاغ، به گزارش ساعت 1:30 بامداد، 23 آذر مأموران کلانتری 159 بیسیم در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرموز مرد جوانی در یکی از درمانگاه های پایتخت خبر دادند.دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می داد که مرد جوانی در دامداری با ضربه چاقو مجروح شده و در راه بیمارستان جان خود را از دست داده است.

بررسی ها نشان می داد که شب حادثه یک دورهمی در دامداری برپا شده بود و مقتول به همراه صاحب دامداری و یکی از دوستانش و کارگران دامداری در آن میهمانی حضور داشتند. در این میان کارگر افغانی دامداری به دلیلی نامعلوم از مقتول دلخور شده و با او درگیر می شود. در این میان مقتول به کارگر افغان سیلی می زند و مرد جوان نیز چاقویی به قلب مقتول وارد کرده و از محل متواری می شود.به دستور بازپرس مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی روز پنجشنبه به خبرگزاری ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

صداوسیما نیز از انفجار در ترمینال شرق خبر داد و نوشت: در پایانه شرق در اثر انفجار کپسول گاز ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • بررسی مستندی از زندگی پری صابری/ فیلمی که ساختش ۴ سال طول کشید
  • تصاویر جابجایی شبانه تسلیحات ارتش در سطح تهران
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو